Kvalet Modo-HV
- Redigerad
Klassiskt att det är han som nog borde fått gå och duscha som gör 2-1 målet… såååå skönt att inte vi spelar det här kvalet…
ett mål som dessutom kommentatorn benämnde en ”klassisk bredsida”, kan ge mig fan på att det dömts bort som spark om er varit Cluben som gjort det målet.
Sätt fart på pucken i PP nu, skym målvakten och skjut snabbare.
Hahaha, såg ni tanten som gav domaren fingret?
Gulligt att publiken vrålar på den där. Mer solklar utvisning går nog inte att hitta
AP gör en Törna och missar nästan hela pucken när han ska trycka in kvitteringen.
Sanny hade inte röstat på att han hoppas att Modo vinner kvalet iaf.
Alltså, bortre domaren tar den fy fan vad svagt att de är så lättpåverkade av hemmapubliken.
Den utvisningen på AP är desto mer tveksam
Sopdomare lyssnar på gnället
Det var nog matchen…
Liket lever!
Metallica AP gör en Törna och missar nästan hela pucken när han ska trycka in kvitteringen.
Dåliga nyheter för HV att Peterson är helt under isen.
Ännu sämre nyheter för HV är att Modos PP, som skulle vara HV:s usp, numera är Modos usp.
Herre jösses så dåliga HV är. Vi tycker att det funnits problem med försvarsspel och grundspel hos oss, men här hittar vi ytterligare en nivå.
Snacka om extrem flytmål för HV haha! Modo riktigt bra i PP 2 mål.
Fyfan vad tacksam jag är att vi inte spelar istället för Modo. Visst, Modo har ett skridsko-mål, men HV’s är ju knas. Reber vet inte ens att pucken kommer, och det är ju faktiskt en missad passning! Mitt huvud hade sprängts och jag hade hoppat från balkongen.
Nu pratade almen även om duschpojkens mål. Han var ändå inne lite på att det kunde bedömts som en spark…