Jirpo och då är vi ändå rätt bra i den här matchen. Så nivån under grundserien är inte att förakta i termer av historiska bottennapp.

Man blir ju lite sugen på Ang alltså. Dessutom längesen vi hade en så ful spelare, vilket vore en bonus.

alfie okej till samtliga, vem är den fulaste spelaren vi haft i cluben?

Är Engsund petad eller sjuk?

HNez håller inte med. Det är lite för mycket godtycklighet och det där hade faktiskt kunnat dömts bort som en spark. Jag tycker ju dock att man borde släppa ”sparkmål” fritt, alternativt att man förbjuder all form av skridskomål… tycker inte ursprungliga skälet till att sparkmål inte är tillåtet (farligt för målvakterna) är ganska överspelat vid det här laget… svårt att se att om man släppte sparkmål fritt att massor spelare skulle börja kasta sig med skridskor före mot målvakt och puck… och även om det skulle ske till följd av en sådan regeländring så borde ju då ändå fortsatt möjligheten finnas att bedöma det som vårdslöst spel…

HV vänder detta tror jag. In med Dickhor i buren så vinner man. HV är bättre.

Skit…

Cluben89 ja, lite rimligare domare så tar hv denna matchserie.

Ja det får vi verkligen hoppas att HV tar hem denna serie. Fast skulle HV åka ur får vi se till att vi kan värva Ang och Petersson.

HNez Daniel Fernholm är där uppe och konkurrerar

Hjärnan säger att jag ska hålla på håve, derbyn är kul. Men hjärtat skuttar av glädje, inte för att jag gillar självgoda “heart of hockey”, utan för att det är så djävulskt härligt att se håve och deras proppmätta fans lida.

Karma kommer äta upp mig och min skadeglädje när mina kackerlackor dansar runt kvalstrecket igen…

Kallzon haha ja så extremt konstigt, står där och håller i en pizzabit

Han är så fake Blomman. Helt otroligt.

Han försöker spela cool, men inombords gråter han.

Jag hoppas nog att HV tar hem det i slutändan, men bra att Modo vann denna matchen. HV-supportrarna kan gott få svettas ett tag 😏