Linköping - Örebro, 30/1 - 19:00 (TV4 Sport Live 3)
TheDude Eller mindre lidande när det väl sker för att man redan hunnit bearbeta det, beror på hur man ser det
Ingen uppdatering om domare?….
Jag vet inte vad jag ska tro, det kan gå precis hur som helst! Är mer än lovligt nervös.
Jag struntar i hur det ser ut, om vi lirar CCCP-hockey eller om vi halkar omkring och styr in pucken med röven. Bara vi vinner, bara vi lämnar allt där ute!
Önskar mig 4-2 med sista i öppen kasse!
Forza Cluben!
Jag har varit på toa minst 15 gånger idag. Släpp puckjäveln för helvete domarjävelas!
Coaches challenge vad för uppdatering söker du?
Om vi kan slippa idioterna idag
- Redigerad
Finns ju isch 3 vettiga domare. Öhlund e väl bäst, men han har vi inte haft nån gång i år tror jag
Coaches challenge Ligan har bestämt att vi ska ha domare som absolut inte favoriserar hemmalaget i vår borg…
Aa, man kan tro det. För när vi spelar borta räcker det med ett skrik från läktarna för att få pp….
Tror ni att TV4 denna gång har klarat av att placera mikrofonen närmare hemmaklacken eller har dom återigen kört upp den i arslet på en blekfet örebroare på bortastå?
Metallica Jag gissar på det andra haha!
Bara jag som inte kommer åt biljettsidan?
Det fungerar för mig
Dags för Murenberg att stjäla några poäng åt oss ikväll.
Marcus Linde och Richard Magnusson är det som dömer @Coaches challenge
Westberg som har våran match ikväll enligt appen. Hoppas vi vinner annars blir jag knäpp
Kallzon köpte precis två biljetter. Otroligt värt priset redan av den anledningen