Varför står Zieba med som målvakt på Flashscores laguppställning ?

Sellgren uppenbart också att ante tycker aronsson är bättre än worge

Varför? Tidigare har ju Kreü varit med men inte Aronsson. Ser det mer som lite testande fram och tillbaka.

ananas Varför? Tidigare har ju Kreü varit med men inte Aronsson. Ser det mer som lite testande fram och tillbaka.

källa på det?

• Redigerad

Mranonymous De tar väl infon från officiella (dvs swehockey) källan?

Ndur det har du rätt i, spelar dock med J20 nu men sitter på bänken.

Får se om försvaret behagar hjälpa myran något idag? Det är inget ankan kan beskyllas för i alla fall…

ananas Aronsson har ju varit skadad?

Innan det spelade han med Hulta med Ante i båset bortsett HV matchen

ananas Tidigare har ju Kreü varit med men inte Aronsson

Aronsson har ju varit skadad.

• Redigerad

Sellgren källa på det?

På att Kreü spelade förra matchen men inte Aronsson?

Eller vill du ha källa på att jag tror det är ett testande fram och tillbaka?

PuckOut Aronsson har ju varit skadad.

Samtidigt har Kreü fått ganska många minuter under Ante. Jag menar att det inte är uppenbart att Aronsson går före resten av säsongen om båda är friska. Han kanske bjuder på tre baklängesmål idag och sitter på läktaren i veckan.

ananas Eller vill du ha källa på att jag tror det är ett testande fram och tillbaka?

ja, vem är källan på att du tror det?

Sellgren ja, vem är källan på att du tror det?

Per Bergsten

Det kan väll vara vettigt att vila Kreü idag. Jag tycker han är bra mycket bättre dom matcher hans kropp ser pigg ut. Hatar när han inte orkar åka utan mera glida runt framåtlutad. Kanske är det sunt att växla lite, mellan Aronsson och Kreü?

Sellgren Jag tror mer att han roterar runt på de lägst stående backarna för att ge alla chansen att visa om de duger eller ej.

Tror också att han vill testa runt backarna och ge dom chansen, då borde ju Hävelid ha varit kvar, vem vet han kanske hade hittat sig själv igen.

Långa körer utanför arenan står det i Corren med bild tagen. Långsamt går det också säger dom. Blir det fullt??

Långa körer utanför arenan står det i Corren med bild tagen. Långsamt går det också säger dom. Blir det fullt??