NimaVonSlätta Jaa, ja han brukar ha det, men jag försökte och tagga honom här, vilket dock inte gick, så han verkar inte vara kvar här på forumet, vilket är tråkigt, man saknar hans inlägg.

Jag hoppas det ordnar sig för dig i livet Nima 🙏 🍻

ett år senare

Ja ha då var det dags igen att önska er alla en God Jul..

Jag hoppas att ni får en trevlig helg och att ni kommer tillbaka med en till fred i sinnet.

Sedan vill jag även önska er ett Gott Nytt År.

Ett 2025 när LHC klättrar i tabellen med vår nye HC som styr skutan mot nya mål. Då är det dags att gå vidare och lämna det senaste halvåret till minnenas glömska, det som har varit har ju faktiskt varit och inget man behöver bära md sig.

Nils det som har varit har ju faktiskt varit och inget man behöver bära md sig.

Det är en klok livsfilosofi möjligen med undantaget att lära av det förgångna för att undvika upprepa tidigare misstag.

God Jul bäste Nils, Du är en så positiv fläkt 🎄🎅🏻

God Helg allesammans oavsett kön, ålder, religion, sexuell läggning, politiskt världsåskådning eller lagtillhörighet (StD71). 🎅🏼🧑‍🤝‍🧑👭🐷🕍🕌⛪️🌈🎄🧧🏒🎱🎱

God Jul allihop. 🌲 🎅 Det har varit en tung säsong detta på väldigt många sätt, men som Nils skriver tror jag också att vi rider ut stormen och kommer ur detta ännu starkare än vi var innan.

Bjuder på en tidlös klassiker som jag garanterat har länkat här inne tidigare

En jul lp from the way back

Glitter Glögg & Rock’n’Roll med creame of the creame av Svenska musiker in the eightish.

Njut och dröm er tillbaka till en tid innan maskinmusiken.

God Jul till er alla! Alltid kul att resonera och argumentera med er, trots att åsikterna går isär ibland. Men det är väll det som gör ett forum.

Nu siktar vi framåt mot akt 2 i serien och hoppas Cluben radar upp så många vinster som bara är möjligt.