statistisk_urladdning Intressant att se förändringen hos laget kring spelet sen Antes första uppehåll där han på riktigt kunde jobba med laget på spelet.
Synd bara att vi inte kunnat förvalta det
statistisk_urladdning Intressant att se förändringen hos laget kring spelet sen Antes första uppehåll där han på riktigt kunde jobba med laget på spelet.
Synd bara att vi inte kunnat förvalta det
Är otroligt imponerad över Linköpings publiken som stått upp i vått och torrt under säsongen. Sittplats nära slutsålt väldigt ofta. Väldigt synd att laget varit så urbota jävla askasst.
Nu har vi i alla fall chansen att slå Malmö. Hade vi vunnit ikväll mot Skellefteå, då vore en förlust mot Malmö nästan säker. Nu tar vi kanske poäng mot rätt lag.
Positivt att slippa ångesten om vi förlorat idag, eftersom Modo vann. Jag har otroligt svårt att se att Modo först ska slå Timrå i derbyt. Sedan åka upp till ett formstarkt Skellefteå och vinna även där. Både Timrå och Skellefteå har dessutom mycket att spela för ang tabellplaceringen.
Tänk om vi förlorat idag och det bara skilde ett ynka poäng. Nu tror jag vi grejar detta med 0 poäng dom sista två matcherna. Även om jag tror vi tar poäng.
Något positivt i slutskedet av den här skitsäsongen: vi avslutar med med att besegra Håve inför deras kval och vi fick till slut fyra raka segrar.
Säsongen är slut!
Vi spelar inte match ikväll!
Dessutom blir det ett kval mellan de två lag vi förlorat mot i SM-finaler. De må ha vunnit guld, men kackerlackan Cluben kommer oavsett vara kvar i högsta ligan 25/26, vilket inte gäller båda dessa lag
Brynäs förlorar mot Malmö idag.
Visst är det skönt att vi slipper besvikelsen att åka ur slutspelet
Ja, det är såhär hocket ska kännas