LittleT

De bråkade på en träning. Är väl ingen hemligt, folk från Corren var på plats och såg det med egna ögonen. Blev en artikel om det

Men fan vad ni skriver intressanta inlägg, man är borta nån dag och det är över 100 nya inlägg!

DragskottsDan om det är någon jag litar på är det Jakobsson, än så länge har han bara levererat klass som förväntar mig att det fortsätter så 😉

Absolut är det så och som @Lejon-Fantasten skriver har PJ sannolikt bäst koll. Men, bara så bra koll man kan ha på en person med ett drogberoende. All drogproblematik innehåller en stark komponent av att dölja och manipulera. Så jag tycker nog det faktum ingen NHL klubb intresserar sig bör tas på allvar.

Det sagt så vet ju jag inget om Jakub och hans nuvarande status. Hoppas bara PJ & Co beaktar alla perspektiv.

Angående Leier så har han varit skadad och inget annat. Han blev skadad i bortamatchen mot Luleå. Det var väl någon här på bullen som frågade honom efter sista matchen om vad? Då hade han pekat mot skrevet?

Kallzon Då hade han pekat mot skrevet?

Det är han och Kuga-Janne…

Kallzon Är väl så men jag reagerade på just den reaktionen han fick från Östman när felpassen slogs… Jag menar att felpass är ju inte speciellt ovanligt i LHC (bortsett från Fanten då) och att bli så förbannad kändes malplacerat 😉 Därav att jag tror att det även legat något annat bakom hans frånvaro, således spekulationer.

Vad hände med klockslagen idag? Har någon presenterats?

jg

Leier har ett pungskydd i XXXXXL som är specialbeställt. Det sprack i matchen mot Luleå och tar ungefär ett halvår att få fram ett nytt 😉

East Klockan 16.00 kommer ny spelare presenteras. De övriga var lunch och landslagsspelarna som presenterades 🙂

• East svarade på detta.

DragskottsDan okej. Så vid ett klockslag landslagsspelare, vid ett ny spelare och vad var det tredje?

DragskottsDan

Det var väl i matchen mot Skellefteå när SAIK vann skotten med 400-3 och vi satt i utvisningsbåset hela matchen? Är väl sånt som händer. Tror tonläget i omklädningsrummet var betydligt högre. Östman skrek “sitt ner och håll käften” till hela bänken också

Lite spännande ändå med nyförvärvet en dryg timme bort nu. Mest troligtvis Lawner för finns väl ingen anledning att hålla på det längre.

Ehn-Ljung-Lawner skulle jag vilja se.

Leier lyckades ändå hinna med ganska mycket under sina 4 månader. Slagsmål med Jeppe, skada mellan benen och en rejäl utskällning av Östman i direktsändning. Han gjorde egentligen det mesta, förutom poäng..

Lyssnade precis på sanny & madhawks podd. En hel del fokus på lhc för er som är intresserade. Spola fram till 15:23. De pratar laguppställning nästa år mm.

Nytt om Engsund är att när Oskarshamn är ute ur shl så kommer de vilja flytta vart det nu bär då de inte skulle orka med pendlandet.sedan vet man ju inte hur mycket det spelar roll att ha nära till övrig släkt. Men familjen verkar han vilja ha hos sig.