Stor press på Mange att införliva god Linköpingska hos kollegor och spelare i denna upplaga av Cluben.. Tyckte Musse pratade bred stockholmska tills jag såg intervjun med Zacke
Silly Season - Strategier och spelarutvärderingar
Helvete vad dött det är!!
Man hatar när silly är såhär död… det är ju de bästa när säsongen e slut
Vi har väl inget direkt material som kan försvinna till NHL heller (möjligen back-myran). Skulle vara om aik vänder serien mot dif och Kovacs tackar för sig då men där är vi inte ännu..
Jokinen lämnar Timrå , trist för genborg
- Redigerad
LaumannBingo Vad säger du @Kjeppkinesen?
就買吧 !!!
Nu står det klart att Werner lämnar.
Det ska bli spännande att se om Pjårtensson drar till Stockholm och VM för lite scouting som man gjorde förra året. Framförallt om #13 tas ut av Tjeckien.
Får han inte nytt i NHL står det mellan LHC och Schweiz, AHL ska vara uteslutet.
Senaste rykte jag hörde, i övrigt knäpptyst om precis allting.
X-(:)-X-y Får han inte nytt i NHL står det mellan LHC och Schweiz, AHL ska vara uteslutet.
Intressant! Han lär ju dock inte sakna bud från Schweiz tyvärr. Men än så länge finns det hopp.
Nae, vet att de vart på han tidigare. Vad tjänar man som import i Schweiz? Om jag tar mitt nuvarande jobb där istället så mer än dubblar jag min svenska lön, samt slipper 30% skatt ish.
Kjeppkinesen Framförallt om #13 tas ut av Tjeckien.
Förra året i VM blev han väl hemskickad efter 2 matcher typ för att han inte “kom in i gänget” så att säga…
Man blev nästan lite bortskämd med rykten under ett par veckor. Kändes som Madhawk skrev saker om Linköping varje vecka där ett tag.
Är det snart det börjar dyka upp betydligt mer långsökta rykten i brist på annat? Någon har sett en skallig man på Östenssons i Ullstämma som från ganska långt håll såg ut exakt som Lennström.
jg Förra året i VM blev han väl hemskickad efter 2 matcher typ för att han inte “kom in i gänget” så att säga…
Han kör sitt egna race den gode Vranish
Metallica Man blev nästan lite bortskämd med rykten under ett par veckor. Kändes som Madhawk skrev saker om Linköping varje vecka där ett tag.
Det är ju grädden på moset som brukar ta tid. Tycker det är helt rätt att vänta ut marknaden lite och hugga till när ingen ser det komma. Precis som när Pihl försökte adla Johansson.
Vi har ingen update på Markus Björk?
@Kjeppkinesen Du verkar lika förtjust i Björk som Kanye är i sin kusin
HockeyNews
Karlström har ännu inte bestämt sig vad han vill göra kommande säsong – men mycket talar för att det blir en flytt till SHL. Det finns redan nu flera klubbar som anmält sitt intresse, men enligt vad Hockeynews erfar är det bara ett fåtal klubbar Karlström kan tänka sig att spela i vid spel i Sverige. Uppgifter gör gällande att det rör sig om Färjestad, Linköping, Rögle och Växjö.