- Redigerad
Om man vill se det positiva med Näsén så kom han först 4a två år i rad i HAs assistliga, och sen 5a i backarnas assistliga förra året i SHL, bara slagen av Pudas, Persson, Lasksonen och Nardella.
Om man vill se det positiva med Näsén så kom han först 4a två år i rad i HAs assistliga, och sen 5a i backarnas assistliga förra året i SHL, bara slagen av Pudas, Persson, Lasksonen och Nardella.
210k?! Herregud Pj, blev det en svamp till morgonkaffet? Kan jag också få en?
Finns väl även en möjlighet att Nebbis hört fel…eller att Nebbis i själva verket blivit en bricka i transfersfären så att det slutar med att vi landar ngn dyngspets tlll vrakpris tack vare hans dimridåer!
Metallica Två Hultström? Fiiifaan så den grabben ensamt gett mig grå strån.
Den ena har vi alltså erbjudit 210 i månaden till och den andra kostar 40.
Det ska dock göras med brasklappen att Näsén gått igenom en enorm personlig tragedi under den här säsongen vilket självklart påverkar hans spel på planen. Jag anser dock att det är vanskligt att buda så högt även av den anledningen.
Ska ju vara så att både jag, madhawk och lokaltidningen i Örnsköldsvik hört fel då
MrNebbiolo Jo, men sen handlar det ju också om urval (Mattias har inte gjort många matcher), omgivning och hur laget går. De där spindeldiagrammen är ingen absolut sanning som säger allt om en spelare.
Men med det sagt tycker jag också det är vansinne med 200+ för Nässén. Särskilt som han inte heller är purung.
Johannes Kinnvall har inget kontrakt nästa säsong
Det får han säkert i HA vilket är ligan där han passar kanon.
Vrana-Shore-Rattie
Kovacs-Ljungh-Bakke
Little-Ehn-Nybeck
Lawner-Johnsson-Hoffa
(Genborg, Holmertz)
Ska Vrana någonsin komma är det ju i sommar.
MrNebbiolo Vrana-Shore-Rattie
Livsfarliga i båda zoner
MrNebbiolo Vrana-Shore-Rattie
Givetvis ska man ta in Vrana om vi får möjligheten, men man ska komma ihåg att han för tillfället är petad i Washington endast för att han totalt skiter i hemjobbet. Ska han verkligen lira med Shore och Rattie? Känns som man får pussla en hel del för att inte sitta med toppkedjor där rutten inställning sprider sig.
MrNebbiolo Det får han säkert i HA vilket är ligan där han passar kanon.
Du verkar tycka att många spelare hör hemma i HA. Kanske borde det bara finnas 12 SHL-lag? Eller ska lagen spela med tre kedjor och två backpar?
Bra lirare, spelskicklig vilket vår backsida saknar.