- Redigerad
East Vi har ocksÄ kinesen som kan röra om i grytan men Àr vÀldigt accepterad och en frisk flÀkt.
Nae sÄ fint. Inte ens min mamma accepterade mig nÀr jag var liten. Tack alla bulletinare för att jag fÄr vara en del i er familj.
East Vi har ocksÄ kinesen som kan röra om i grytan men Àr vÀldigt accepterad och en frisk flÀkt.
Nae sÄ fint. Inte ens min mamma accepterade mig nÀr jag var liten. Tack alla bulletinare för att jag fÄr vara en del i er familj.
Kjeppkinesen olika Àr fint vet du hjÀrtat
East Det finns texter om skribent Nils som pÄstods ha försvunnit för att forumet tryckt pÄ en förÀndring men sÄ Àr det inte utan samma skribent Àr kvar och Àr sÄ som han/hon vill vara.
Ja det Àr ju med förundran att lÀsa att nÄgon som ej kÀnner mig kan uttala sig om varför jag tog ett break frÄn bullen. En sÄdan mÀnniska vill man ju inte lÀra kÀnna och ha som kompis. Visst ska man acceptera att folk Àr olika och att man har olika stÄndpunkter i diskussioner, men rena lögner ar inte acceptabla. SÄdana mÀnniskor kan dra Ät helvete, jag saknar dem inte alls.
Man Àr ÀndÄ lite nyfiken ifall det finns nÄgon studie baserad pÄ argentisk pato frÄn 90-talet som pÄvisar att Bert inte skulle ha fÄtt sparken innan sÀsongen var helt fÀrdigspelad.
Tycker att @Filosofen har skött sig exemplariskt, sÄ förmÄgan att diskutera pÄ en sansad nivÄ verkar finnas dÀr.
Nils SĂ„ja Nils, KĂR! Och jag hĂ„ller helt med dig, saknar inte snillet (som Kjeppis sĂ€ger) öht. Tryck inte pĂ„ knappen för att ta tillbaka honom.
Stort nej tack !! Bara hans öppningstal sÀger vÀl sitt. Anser sig bÀttre Àn alla , typ dom som följer med LHC i vÄtt och torrt pÄ borta matcher mm. Skulle vilja veta hur mÄnga matcher han varit pÄ ?
TRYCK FĂR GUDS SKULL INTE PĂ NĂ GON KNAPPâŠ..
Ingen har stÀllt till sÄ mycket förtret och fÄtt sÄ mÄnga att dra sig för att gÄ in pÄ Bullen beroende pÄ skribentens sÀtt att skriva och uttrycka sig.
TRYCK FĂR GUDS SKULL INTE PĂ NĂ GON KNAPPâŠ..
Och en sak till ska du veta @Filosofen . Pre season matters!
För övrigt förstÄr jag inte riktigt syftet med att frÄnta nÄgons namn. KÀnns lite WW2 och uppenbarligen fÄr hen skriva ÀndÄ. Inte menat som kritik mot reglerna men jag skulle gÀrna fÄ logiken förklarad.
HOCKEY För övrigt förstÄr jag inte riktigt syftet med att frÄnta nÄgons namn.
PoÀngen Àr ju förstÄs inte att frÄnta nÄgon ens namn utan att stÀnga av en anvÀndare som inte förhÄller sig till forumets ordningsregler. Att metodiken sedan inte Àr 100% och samma person kan regga en ny anvÀndare mÄ sÄ vara, men moderar man ett forum fÄr man ta till de medel man har till hands, Àven om de Àr begrÀnsade.
Den gode @Matematikern har för övrigt fĂ„tt sitt konto tillbaka sedan minuterna innan matchen mot OJK började. Ăver PM kan man lösa det mesta och vi har hittat en vĂ€g framĂ„t. NĂ€r han sedan vĂ€ljer att skriva igen Ă€r förstĂ„s upp till honom sjĂ€lv men admin och jag tror pĂ„ en andra chans hĂ€r, speciellt med tanke pĂ„ de garantier vi fĂ„tt. Kan en filosof sköta sig klanderfritt sĂ„ kan sĂ€kerligen Ă€ven en matematiker göra det.
LÀge att lÄsa denna trÄd kanske, @Lukkinen?
FrÄgan Àr löst och det Àr vÀl inget att diskutera vidare sÄvida inte @Matematikern fastnar i gamla hjulspÄr (förutsÀtter Àven att stubinen inte Àr riktigt lika lÄng denna gÄng?)