Allmän tråd om Hockeyallsvenskan, Hockeyettan och lägre divisioner.
- Redigerad
Bowmore Han visar att han inte vill vara här utan hos DIF då han lägger deras klubbmärke mot hjärtat. Släpp för gott och ta hit någon lovande kille under JVM. Costmar har visat att hans respekt för LHC är noll. Såna spelare kan vi vara utan. Låna Elliot Ekmark ex,vis under JVM i stället.
Dagens fun fact - Brynäs har blivit nollade tre matcher i rad på hemmaplan. Senaste gången man gjorde mål i Gävle var den 18e Oktober, för över en månad sen.
Detta alltså i HA
Ääh… ska inte göra sån stor grej av det om Costmar gjorde så vid målet. Han spelar för dom nu. Vi har annat att tänka på. Fokus på Clubens fina framgång just nu
Hårda straff för slagsmålet efter slutsignalen mellan DIF-BIK. 3 matcher för Grewe och Lennartsson. 2 för Liss och Plato
TheDude Grewe har alltid varit en spelare som kunnat tappa det och gått över gränsen på ett negtivt sätt.
Att Grewe får matchstraff gråter man inte för, han är ett rejält rövhål som hockeysverige skulle må bäst utan. 104 utvisningsminuter utdelades efter att matchen tog slut är ju nästan skrattretande, varav 4 matchstraff utdelades.
Nils tycker illa om grewe jag med och försvarar inte han. Men 4 (!) matchstraff är så jävla överdrivet för den situationen
Jag såg faktiskt aldrig hur han betedde sig när han gjorde målet. Fick bara en bild av en annan som beskrev situationen. Men vilket fall så lägger jag inte så mycket energi på det.
- Redigerad
Hockeyspelare som gör bra ifrån sig blir glada, både utespelare och målvakter. Orka hetsa upp sig över det…
Hörde att Börje Salming ska hyllas inför AIK-Brynäs ikväll 20:30. Ett år sedan idag.