- Redigerad
Vad tror vi om Kevin Karlsson från APA-if på backen till nästa säsong om vi vill sänka kostnadsnivån något? Ska även vara en jävel på grupp-dynamik har jag hört!
Vad tror vi om Kevin Karlsson från APA-if på backen till nästa säsong om vi vill sänka kostnadsnivån något? Ska även vara en jävel på grupp-dynamik har jag hört!
jg Ska även vara en jävel på grupp-dynamik har jag hört!
Kan Roger Melins fru bekräfta det?
Inte jättesugen på honom faktiskt. Vet att jag har läst att djif-fansen tycker han suger defensivt.
Tränarbytet i krisande Djurgården gav effekt på tisdagen – dagen efter att Johan Garpenlöv sparkats slog laget Tingsryd med 5–2, vilket blev säsongens fjärde trepoängare.
Garpenlöv är tills vidare ersatt av tidigare assisterande tränaren Michael Holmqvist. Det har ryktats att Hans ”Säcken” Särkijärvi ska komma tillbaka från Visby Roma – men enligt uppgifter till Sportbladet har han tackat nej.
Djurgården klättrar nu till elfte plats och står på 18 poäng efter 14 matcher.
Albin Grewe anmäls för Skallning.
När det återstår 01:20 i andra perioden så blir det en målvaktsblockering i Djurgårdens anfallszon, Tingsrydspelare blockar ut Djurgårdens nr 46 Albin Grewe, Grewe gör då en skallningsrörelse som träffar spelare i Tingsryd i ansiktet.
Ja det är skönt att slippa Grewe i SHL, så jag hoppas att han stannar i AS resten av hockeykarriären.
Nils skräll att huvudjägarn åker på den.
Jo jag håller med, men är lite kär i beskrivningen av honom på EP;
”He is at the top of the food chain, a t-rex, eats everything and thinks everything is under him” Robert Ohlsson (Coach) 2018
Lokalpatrioten He is at the top of the food chain, a t-rex, eats everything and thinks everything is under him
Ja då får de akta sig som delar omklädningsrum med honom.
Eller bara är i närheten av honom, ingen svärmor som skryter om sin svärson på det sättet direkt…
Min tokiga hjärna lockar mig ju till att vilja gå en match mot honom, dock kanske med handskar på.
För om inte beskrivningen är en överdrift, så måste han ju spärras in direkt!
Lokalpatrioten För om inte beskrivningen är en överdrift, så måste han ju spärras in direkt!
Minns honom från J20-tiden och det var psykopatvarning redan då. En sak med spelare som agerar tufft, hårt, står upp för kompisar och laget men på ett rimligt sätt. Grewe har för mig alltid känts som en spelare totalt utav konsekvenstänk. Kunde (kan?) gå in för en bentackling rakt över ett knä för att stoppa någon.
Ja fanskapet är ju inte kräsen om han vill ha vad som helst under sig, när han äter allting, ja då är det ingen smaksak.
DN friade Grewe med motiveringen att det var en olyckshändelse.
Vem var det han fixade skada på hos oss för ett par år sen? Obehaglig litet kryp. Borde få en peppis.