+1 för att du ställde frågan och till er andra som fyller på. Kan själv gå med liknande funderingar när jag läst liknande texter. Förstår er precis!
Ska förtydliga nedan. Men om ni slänger på era Nils-brillor och läser min text igen så kommer era tolkningar bli lika solklar som hur jag uppfattade Arla
MakeClubenGreatAgain Hockeytröjan Taylor Leier enligt Arla: Blir bättre för varje dag. Intensiv, kylig med puck, bra öga, också lyhörd för kritik. Är tydligen riktigt taggad på att presentera i SHL som för honom ett ett steg upp och en möjlighet/uppgift han har stor respekt för. Kommande Utropstecken!
= Trots att han redan visar -> hög nivå av skicklighet och arbetskapacitet <- gör han vid varje tillfälle sitt yttersta och är väldigt lyhörd mot tränarna för att utvecklas -> än mer, trots någon slags stjärnstatus <- . En galet ambitiös och 28-åring som är seriös med att han är här för att bidra. Ett proffs. För Leier innebär höga förväntningar från laget och fansen
-> detsamma från honom själv, på honom själv,…med någon multiplicerande faktor dessutom. Bergsten hade nog kallat faktorn för “X”. Det är därför nu fritt fram att kalla Leier för Mr. X.
Vi kan ändå inte uttala hans namn….