Kjeppkinesen Japp. Jag vet vem den sista spelaren är.

Vill du ge nån liten ledtråd, är det helt klart? Eller bör man ta detta med en nypa salt? 🙂

Lilja spelade med strandberg i dif när det begav sig i en stark kedja med bemström

Har tidigare uttryckt skepsism kring Lilja men varje gång jag reflekterar över lagbygget så känns han gjuten på något sätt. En rivig LW som har axlat större roller i DIF, NHL och inte minst KHL.

Dessutom en spelare som har anknytning till laget och är i rätt ålder. Får hålla tummarna där.

Knappt några platser kvar i Schweiz. Känns som att detta ökar sannolikheten att landa honom.

Ja, varför inte. Hade det inte funkat med följande top-tre kedjor?

Heineken - Ljungh - Rattie

Lilja - Strandberg - Russell

Little - Ehn - Törna

Lilja - Ljungh - Rattie

Little - Strandberg - Russell

Gallo - Ehn - Törna

Hänna högre upp vid skador eller om han producerar något.

Vore spännande iaf. Lär laboreras mer när Little saknas inledningsvis.

Kjeppkinesen FAN… Man blev ju lite taggad… Speciellt när man såg dig gilla kommentaren rörande Strömwall. Då började man tänka lite extra haha! Men då är jag med!

HNez

Sorry. Men jag mår som bäst när jag ljuger som mest.

Fan. Lilja är en bra hockeyspelare och skulle passa som handen i handsken. Men jag har en personlig beef med honom sedan en utekväll för några år sedan. Det är möjligt att jag får svälja stoltheten och välkomna honom tillbaka trots allt. Fram till dess att kråkan sitter på pappret så vidhåller jag att han är ett svin.

Kjeppkinesen Men jag har en personlig beef

Det här kan man gissa sig till tror jag! Du berömde crosscheckingen och Lilja tog det för ett hån i stället för hyllning?

Jag tror vi har några pluspoäng hos Lilja efter, vad jag minns det som, bra stöttning och proffsig hantering i rättsprocessen.

storfiskarn34

Ja ja Lilja är ingen dålig hockeyspelare men hoppas på ett mer spännande namn (Bond) 😉 men skulle väl inte gråta blod om det nu skulle bli Lilja.

Om @Kjeppkinesen har en beef med Lilja måste det vara en hyvens kille. Bra spelare med bra personlighet helt enkelt. Saknas bara att han kan vara C/LW så lär Pajen öppna lädret ordentligt…

Tumstocken Jo, vill Rögle satsa på han så lär det ju vara hans förstahandsval. Har du hört från källor att så även är fallet eller?

PuckOut Du kan ändå sätta upp en kravbild, sen lär naturligtvis alla vara medvetna om att att det inte finns några garantier 😊

HOCKEY Du berömde crosscheckingen och Lilja tog det för ett hån i stället för hyllning?

Det började så, ja. Sen erbjöd jag honom att få pissa i kors med mig. Men då brast minst tre proppar i proppskåpet och åskan började mullra. Anar att han hyser lite homofobi, och vi vet ju alla att homofober egentligen står i garderoben med hammare och yxa.

Enligt Rögles fansforum så väljer Lilja mellan Rögle och LHC. Men de verkar inte alls särskilt taggade på Lilja där inne. Allt fokus verkar ligga på att få tillbaka Zaar.

Hade föreställt mig en smartare spelare än Lilja som sista spets. Men beroende på vad alternativen är hade det väl känts helt ok om han va sista man in..