Anonymous2
Ja, en omfattande marknadsföring krävs för nya produkter som ska lanseras. Men majoriteten av linköpingsborna vet redan om att det går att gå och kolla damhockey billigt i Stångebro och har varit medvetna om det väldigt länge.
Vi får väl se hur många det är av de 432 åskådarna som gick och tittade på LHC-DIF som besöker nästkommande hemmamatch. Är det en bra produkt så borde majoriteten av de 432 komma tillbaka.
Superfreak bra, då hoppas jag dom slutar slösa massa pengar på reklam för herrarna hädanefter och på så sätt sparar in en jävla massa pengar!
Jag vet inte riktigt om vi slösar med pengar för att marknadsföra herrarna, min upplevelse säger annat. Men är det någonstans vi borde slösa pengar så är det ju på herrarna då det är herrverksamheten som finansierar och möjliggör så damerna kan ägna sig åt sin hockeybockey.
I ett jämställt samhälle så hade aldrig en kvinnlig verksamhet kunnat parasitera på en manlig verksamhet, men eftersom vi lever i ett matriarkalt samhälle i en matriarkal tid så är det tyvärr snarare mer regel än undantag idag.