Där har vi det. Ändra ingenting. Nu har den tillräckligt mycket vitt för att vara stilren och betalar sin homage till orginalet. Hatten fucking av, Padre!
Klubbmärket, att byte eller inte byta
- Redigerad
Så här i kölvattnet av semestern blev jag lite nyfiken på att använda @Padre s logga och återskapa den kommande säsongens matchtröjor så realistiskt som möjligt, inklusive tryck för sponsorer, och med en återgång till en mer “LHC-blå” i mina ögon. Mer högupplöst finns här: https://i.imgur.com/crQN6h8.png
Har vi gått och blivit Oskarshamn?
Kjeppkinesen Touché!
- Redigerad
guitarzero Som @Kjeppkinesen påpekat. IKO!
Ogillar dom färgade armarna starkt. Det är inte vi. Vi ska ha en stripe från axel ner över armarna eller en rand över armbågen.
Gillar den mörkblå färgen mer faktiskt, med ljusare blå ser det lätt ut som Oskarshamns blåställ från båtvarvet som de spelar med…
- Redigerad
Satt nu på nattkvisten och lekte lite med Bing’s nya AI, som kör på DALL-E’s motor, blev lite nyfiken på vad de hade spottat ut för emblem rörande Linköping HC, och fick fram detta. Tyckte först den såg gräslig ut… Men den börjar växa lite på mig… Kanske är whiskeyn och tröttheten…
HNez känns lite mycket Schweiz/ österrikke
Cluben Jean-Pierre Barda Edition
Vinhandlarn känns lite mycket Schweiz/ österrikke
Min första tanke också faktiskt, Schweiz!
- Redigerad
Linköping Karen Club.
Jag ska måla ett jävla lejon, så ska jag visa för er hur det ska gå till. Återkommer innan årets slut.
Lyssnade på Correns livepodd på vägen till jobbet idag. Där pratade Stålhammar om att det inte är omöjligt att det kommer upp som förslag på årsmötet om att ta tillbaka gamla loggan. Jag tycker ju att man gärna får utgå från dess design, men snygga till lejonet. Jag tog fram en liten animering som kanske gör det lite lättare att se hur pass lika den gamla loggan och förslaget från @Padre är,
Jag tycker, som sagt, även att förslaget hämtar inspiration från den nuvarande loggan, i form av den spretiga vita manen, som nu syns i den inre blåa manen. Så historiken från båda loggorna bevaras på något sätt.
Vad säger ni? Vad hade ni röstat för på ett årsmöte om frågan hamnar där?
Den längst ner är svinsnygg. Perfekt symbios mellan gammalt och nytt. Dessutom ser den inte det minsta gay ut som den gamla loggan gör utan istället så dryper den av maskulinitet och klass.
Fatta den där loggan på de gamla vita dräkterna. Asså gud jag dör! så faaaaab!
Hank För mig handlar ett byta av klubbmärke lika mycket om identitet som utseende. Luleå bytte nyligen tillbaka till sitt gamla märke trots att det kanske inte är det snyggaste, men det har betydligt starkare “identitet” än deras nyare märke. Designar man om vårat gamla märke så anser jag att man förlorar syftet i varför man byter märket från första början. Antingen gör vi som Luleå eller så behåller vi vårat nuvarande.
- Redigerad
Padre Fan så snygga matchtröjor, något annorlunda, men jävligt snygga!