Alltså sen med det katastrofala spelet HV hade, så är det inte så konstigt att en orutinerad 24 åring får svårt i 5v5. Hade lätt velat se honom hos oss.
Silly Season 2021/2022
[raderad]
Ja, alltså egentligen är jag väl inte emot en värvning utav Forsberg. Skulle bara vilja veta lite mer varför man valde att peta honom så mycket. Attityd?, arbetsmoral? Eller annat? Lite skrämmande tycke jag det är att man gör 17 mål under grundserien för att sedan Inte bli uttagen till första kvalmatchen..
När vi ändå diskuterar fynd som går att finna i HV71. Vad tror ni om Filip Sandberg eller Linus Fröberg?
[raderad]
En annan spelare med hv förflutet som kanske skulle vara sugen på Shl igen är Linus Sandin, känns lite mer premium än vad Forsberg är.
- Redigerad
Nu har dom startat en #stannagordon på FB….
LaumannBingo
Skämtar du eller?
Jag ska starta en för Peter Berntsson
Kolle42 212 likes & 30 kommentarer med ”ja han ska stanna”
LaumannBingo Viktigt att ha någon som åker fort vid introt
Jag som trodde att jag var typ ensam om att vilja ha kvar Gordon. Chi fick jag!
#stannagordon är ju dock ett totalt syftningsfel. Det man menar antar jag är #pajenförlängmedgordonmenbaratillenbilligpeng ?
Avgå FB
Jag tycker att det är läge för det öppna supporterforumet på FB att be om ursäkt!
Lukkinen
FA-marknaden öppnar 28:e juli i år, så vi kanske måste vänta rätt länge, men det låter ju väldigt lovande det där.
Magkänsla Det blir Lundström som lämnar oavsett Högberg eller annan keeper in
Ser inte Ojamäki som någon större förlust. Tvärtom. Frigör löneutrymme för en bättre spelare. Frågan är dock om Pajen har ögon för vad som är bra eller dåligt. Jag har fortfarande mina tvivel……