Alltså sen med det katastrofala spelet HV hade, så är det inte så konstigt att en orutinerad 24 åring får svårt i 5v5. Hade lätt velat se honom hos oss.

• [raderad]

Ja, alltså egentligen är jag väl inte emot en värvning utav Forsberg. Skulle bara vilja veta lite mer varför man valde att peta honom så mycket. Attityd?, arbetsmoral? Eller annat? Lite skrämmande tycke jag det är att man gör 17 mål under grundserien för att sedan Inte bli uttagen till första kvalmatchen..

När vi ändå diskuterar fynd som går att finna i HV71. Vad tror ni om Filip Sandberg eller Linus Fröberg?

Solid Båda ryktas på sannolika håll till KHL (om de inte redan är klara). Skulle det ändå dyka upp möjligheten hade jag sagt kanske på Sandberg och blankt nej på Fröberg.

• [raderad]

En annan spelare med hv förflutet som kanske skulle vara sugen på Shl igen är Linus Sandin, känns lite mer premium än vad Forsberg är.

Jag som trodde att jag var typ ensam om att vilja ha kvar Gordon. Chi fick jag!

#stannagordon är ju dock ett totalt syftningsfel. Det man menar antar jag är #pajenförlängmedgordonmenbaratillenbilligpeng ?

Lukkinen
      FA-marknaden öppnar 28:e juli i år, så vi kanske måste vänta rätt länge, men det låter ju väldigt lovande det där.

Rob

Ser inte Ojamäki som någon större förlust. Tvärtom. Frigör löneutrymme för en bättre spelare. Frågan är dock om Pajen har ögon för vad som är bra eller dåligt. Jag har fortfarande mina tvivel……