- Redigerad
Sillen Jag rättar till det i morgon, jag är för trött
Sillen Jag rättar till det i morgon, jag är för trött
Rögle kanske borde ringa Monten och Åkerman.
Fler lediga är Mikko Manner, Joakim Fagerwall och Garpenlöv.
Nubben blir nog också ledig till nästa säsong.
Rena rama dreamteam
Skulle inte bli förvånad om både Fröberg och Filander hamnar i Rögle nu.
Metallica underskatta inte hur usla Abbotts har varit i att få ut det bästa av truppen. Nu blir dom en seriös guldutmanare. Fan, jag har alltid sagt att det bästa med Rögle är att bröderna gaphals ser till att dom aldrig vinner något. Hoppas det var det sista vi såg av dom i svensk hockey.
Säkra källor (fd tränare i Rögle) säger att det enda bröderna har gjort är att skrika på spelarna och misslyckats med att vinna guld.
PersonligaPersson Säkra källor (fd tränare i Rögle) säger att det enda bröderna har gjort är att skrika på spelarna och misslyckats med att vinna guld.
Hmm, det låter inget vidare. Nu skulle de behöva en genomsympatisk tränare som ser människan bakom visiret och som lägger mycket energi på gruppdynamik och mjuka värden. Bert Robertsson kanske?
Kjeppkinesen Bert och sen kanske Brad Aldrich som kan komma in och visa lite positiva videosekvenser i enrum för att få upp självförtroendet?
Kjeppkinesen just nu hos Rögles styrelse “Babcock eller Bert. Bert eller Babcock. Spegel spegel säg mig vem som är den rätta!”
Nu blir OJK att räkna med!
Lukkinen De behövde ha en defensiv backklippa och fick Mylläri
Wikegård kliver in som sportsligt ansvarig för Djurgården, från och med 1:a Maj.
https://www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/niklas-wikegard-aktuell-for-djurgarden/
Örkle dumpar Raljy. Känns som en snubbe som kan explodera i Kommunen.
Edit
Drar till Schweiz efter sin semiflopp i Örkle? Vad fan ser de i honom?
Lite otippat John Dahlström Oskarshamn som har hamnat i frysboxen gått till Växjö som lånas en tid under JVM tiden.
Jag är inte förvånad, evertsson har sina toppspelare, han spenderar aldrig mer än han måste. Behöver en trött gnuggare, Dahlström är billig, ändå gjort 15 mål en säsong i SHL. Smart som vanligt.
Precis! Ekonomi-taktiska värvningar av gnuggspelare med potential. Det gör att man får pengar över att slanta upp för att landa de riktiga spetsspelarna högre upp i hierarkin
EXAKT!
Kolla Växjö när de mötte oss i Linkan, Adam Brodecki tog de in, han var totalt bedrövlig, de torskade mot oss, låg typ 9a tror jag. Evertsson, hold my beer, värvar ingen, ger Jönsson tid, vet vad han värvat, sen börjar det gnuggas, två poäng här, tre där, två här, tre där, två där, inga torsk…
Nej man får tycka vad man vill men Henrik Evertsson är gud, jag är ledsen men ser man Växjös budget iår också, jag har min egen excel som med alla lag men fan de är galet billiga iår. Sylvegård går på 150. Då har vi Nyberg på 150.