Högberg är frisk och kommer spela de meningslösa matcherna med Sverige

Högga blir säkert skadad efter denna kalle anka turnering, borta säsongen ut.

Lukkinen

Ska inte kasta Sten på en glasfigur, men är inte det lite konstigt att skriva så?

I skenet av hur viktigt det är att inte acceptera våld, eller hot om våld, eller att inte ta ställning mot våld.

Edit: eller måste jag fråga det i pm för att du inte hänfalla till förlöjligande och härskarteknik?

Lokalpatrioten

Nej, varenda normalt funtat människa fattar att det är ett skämt då varenda kotte här vet precis vad jag känner för den där jävla pisslåten. Kom igen nu, du behöver inte söka en konflikt i precis allt.

Lukkinen

Okej, fast enligt dig är det ju skitsamma vad man skrivit innan. Ens om det är i samma tråd. För det kan du inte hålla reda på. Du svarar efter vad du gissar någon tycker ändå.

Då kan du inte kräva att andra håller reda på vad du egentligen tycker.

Sökte ingen konflikt, ignorerade tex ditt förra svar.

Men det var inte speciellt konsekvent att skriva så efter senaste dagarnas diskussion på detta forum.

Så kanske alla de tvittrare som blev omskriva här också tänker.

(Observera att jag tror det är osannolikt, men vem vet)

Lokalpatrioten Sökte ingen konflikt, ignorerade tex ditt förra svar.

Jo, det är precis vad du gjort under flera års tid av någon outgrundlig anledning. Men vet du vad, du ska få vinna med 8-0. Jag har varken ork eller intresse att svara på ditt gnabbande hela tiden. Jag ger mig!

Snyggt att du ska få in 8-0 igen, något jag ens skrivit någonsin?

Men. Så, nu tog jag resten i pm.

SargUt

Jag tycker också den är rolig, och den har ju varit postad på detta forum förut om jag inte mins fel.

Var såklart inte det jag vände mig emot. Men med hög svansföring, bör man vara konsekvent och hederlig.

Med det tar luckan och jag i pm.