11 lördagsmatcher på hemmaplan om jag räknar rätt, varav två av dem är mot Timrå. Men kul ändå att det blir annandagshockey i Saaben igen och mot Färjestad också så det är garanterad publikfest (förhoppningsvis)!

Nyförvärvens samt juniorers nya nummer

Craig Schira - 6
Ben Maxwell - 49
Linus Cronholm - 36
JP - 37
Eddie - 53
Christoffer Ehn - 21
Lyckåsen - 27
Daniel Ljungman - 9

Ljungman

Jag har alltid varit svag för 36 av någon anledning, men det ska inte bäras av en back. Få se om jag vänjer mig. 🤣

alfie Alltså, jag vet inte varför jag gillar 36. Det är inga upphetsande spelare som har haft det numret, speciellt inte i Cluben. Fogström var väl den bästa. 🤣

Vad hade Erkki Saramaa för nummer i LHC?

Underbart mål av Vrana. Pajen Agera nu !! Ha ha men kul för JV. Bara en kommentar hur dumma utvisningar ställer till det. Hjärnsläpp av Oskar Lindberg och matchen får en vändning. Vill inte se en enda sådan galenskap från våra grabbar under kommande säsong. Bara Se o Lär. Om motsåndare försöker provocera. Skratta o spela vidare !!

Saxat från FB, inlägg från biffen angående AK47s inte vara i Cluben. Om detta stämmer kan jag tycka att det är rätt ruttet av Pajen…
      ”Igår lördag träffade jag på Anton Karlsson och Bäckman.
      Jag frågade Anton om LHC. Anton berättade att han var mycket besviken på Cluben. Men han älskar LHC och alla fans och han ville inget mer en att vara en i Cluben.
      Han hade väntat på besked i sex veckor men inte hört något.
      Han fick läsa i Expressen att han inte var aktuell i vårt lagbygge.
      Så får det bara Inte vara. Han är ju en av oss.
      Han var ju med och krigade kvar oss.
      Jag lägger ingen värdering i vem som ska spela eller inte. Men ett besked kan man ju begära att man får.
      Man ska inte behöver läsa om det i tidningen.
      Det är för dåligt och jag blir ledsen och känner inte igen min Club.
      I min Club tar man hand om varandra och behandlar alla med stor respekt.
      Nu har jag ju ensidig information.
      Men tyvärr tror jag på den.
      Har jag fel. Ja dom kommer jag meddela det.

Jag vill också säga att basket är jag helt ointresserad av. Men har där favoritlag.
      Alla andra lag utom det från Norrköping.”