Anonymous6 vilken producent? Både Stålhammar och Östman har gästat ståplats podcast vid flera tillfällen, säkert någon spelare också. Pratar vi samma podd?
Sjukt om någon från den podden ska ha kallat Högberg för hora, var står det?
Anonymous6 vilken producent? Både Stålhammar och Östman har gästat ståplats podcast vid flera tillfällen, säkert någon spelare också. Pratar vi samma podd?
Sjukt om någon från den podden ska ha kallat Högberg för hora, var står det?
Varför skulle han nämna nåt om NHL den 12 mars om inget om NHL fanns den 12 mars? Hade det inte varit märkligt att vid en kontraktsförlängning säga ”men om det dyker upp nåt från NHL drar jag som en avlöning”.
Skärp dig Rogga och var glad för grabbens skull.
Top3-supportrarna in action!
Nu vet inte jag om Anonymous6 syftade på att Rogga sa ‘hora’ i podden, eller om han syftade på det Rogga skrev på Twitter, och givetvis är det en stor skillnad på orden ‘hor’ och ‘hora’ även om båda orden är jävligt opassande. Rogga har självklart rätt till sin åsikt, men att hävda att Högga begår “hor” dvs. ‘äktenskapsbrott/svek’ för att Högga drar till NHL, alltså inte till någon annan SHL-klubb, blir bara väldigt jävla fel av Rogga. NHL är drömmen för alla spelare, självklart även för Högga, och det var också Höggas plan, när han kom hit från början inför säsongen 21/22, att han skulle komma hit, för att kunna få chansen borta i NHL igen, nu tog han den chansen, och det gjorde han förbannat rätt i! Man är otroligt stolt över Högga, och det är bara hoppas att han återvänder inom en period av 4-5 år.
alfie NHL är väl den typen av konstant faktor som inte ska behöva nämnas, dyker chansen upp tar man den.
Tar det här i mediatråden. Jag kommer inte riktigt ifrån känslan av att PJ och Högga visste att detta var på gång när de signade papprena och tog bort klausulerna.
Jordfräs får pudla lite inser jag men står stadigt på mina två ben. ”Hor” är det jag hakar upp mig på.
Angående gästandet i podden har det mkt riktigt varit gäster (stålis och Klas). Dock har det gnällts på det i avsnittet innan denna säsong på att LHC inte gästat podden. Var en livepodd om jag inte helt och hållet minns fel.
Står fast vid att om någon bör välja sina ord är det Rogga.
Slottsvakten
1. För att undvika utlandssspel i NL, vilket du såklart vet/känner till sedan tidigare
2. Jakobsson har förstått, precis som vi, att Högga är en jävligt fin och genuin människa, och Jakobsson verkar vara en sådan människa och person, att han är känslomässigt engagerad, något som jag själv kan känna igen mig i, det kanske är ovanligt att börja gråta för någon annans skull, eller så är det något som börjar bli vanligare och vanligare, då det finns många män som är öppna med sina känslor, som inte håller inne på känslorna, utan som visar sina känslor öppet, istället.
3. När Högga sa “Vi får se vad som händer, ingenting jag bestämmer nu, vi tar det efter säsongen” - Han precis som vi, var väl medvetna om att ett NHL-kontrakt skulle kunna komma upp på hans agents bord, fram till den 16:e Juni kl. 00.00. Chansen för att Högga skulle få upp ett NHl-kontrakt på sitt bord, fanns där hela tiden. Högga har varit med i landslaget under säsongen som var, stärkt sina aktier med det, och gjort det väldigt bra i SHL överlag, kom 3:a i målvaktsligan. Med andra ord, Högga var bara ärlig i den intervjun.
Summa summarum:
Jag ser inga konstigheter eller frågetecken i dina frågor, bara en känslomässigt engagerad sportchef, som bryr sig om sina spelare. Samt en rak ärlighet, från Höggas sida.
Självklart att Högga skulle förlänga kontraktet när han trivdes i Linköping, det råder det ingen tvekan om att han var ärlig när han kommenterade med att hans barn ska växa upp i Linköping.
Det händer massa skit i livet så man kan inte planera i detalj hur morgondagen ska bli, utan man får ta det som det blir. Och det gäller hockeyspelare såväl som andra vanliga dödliga. Och tror man något annat så är man jävligt blåst.
Kjeppkinesen Man saknar Ahlborg, eller Ahlberg eller vad han heter. Tyckte det var mycket mer intressant när de pratade hockey och inte så mycket om ståplats. Men får väl förlika mig med att jag kanske inte är målgruppen helt enkelt.
Jag kunde inte hålla med mer. Ahlberg och Gurra hade både intressanta och insatta åsikter. Biffen har sina stunder, så även Palm och Brage, om än i mindre utsträckning, men allt som allt tycker jag podden var bäst när Gurra och Ahlberg diskuterade. Jag har respekt för det jobb de lägger ner, men kvaliteten har gått ner betydligt sedan de försvann. Roger har jag alltid haft svårt för.
Men som du säger, jag är kanske inte målgruppen. Jag tycker en del anekdoter är intressanta, men de flesta börjar och slutar med att vi åkte hit och var fulla och betedde oss illa, höhö.
Löp och köp.
Metallica vad gör Rose-Marie nästa år? Känns som hon var lyckoamuletten som förtjänar en förlängning
Köpt sektion B nära stora baren ser hela planen utan någon död vinkel 4176 SEK ta mig fan som hittat.
Corren var på plats idag när laget körde innebandy, i deras liverapportering, så hade de lagt upp bilder, på en av bilderna så syntes Fabian Wagner, med det sagt, så bör vi väl kunna räkna in Wagner till nästa säsong då väl?
Lejon-Fantasten Det är inte omöjligt att den gode Forsling kommer träna med Cluben i sommar. Därmed inte sagt att han är klar för SHL-spel till hösten..
jg
Hahah det hade ju varit för jävla fint
Men skillnaden är den att Fabian Wagner står också med i LHC:s lagbygge på deras hemsida (kontrakt över säsongen 25/26)
Lejon-Fantasten så bör vi väl kunna räkna in Wagner till nästa säsong då väl?
Riskfritt räkna med det
Är övertygad om att Wagner kommer spela i Cluben nästa säsong. Han behöver ett år till i SHL
Wagner är med på sidan med lagbygget likväl som Hävelid, så vi kan nog förutsätta oss att de blir kvar innan något annat kommuniceras.