Det är precis så jag vill LHC ska spela i försvaret, våga utmana och spela mer aggressivare spel. Har också störts mig jättemycket på det tidigare spel i försvaret.
LHC i media
- Redigerad
Lite kort sammanfattning av vad som sades i Correns podd, del 2, med Östman:
- Gällande försvarsspelet till den kommande säsongen: få till mindre spel i egen zon, vara lite mer aggressiva, starta med aggressiviteten längre upp i banan, spela lite mer fysiskt och intensivt. Som i kvartsfinalen mot Skellefteå.
-Nick Shore är: "en oerhört skicklig hockeyspelare, trygg i sig själv. han har ett kroppsspråk som säger ‘jag tycker inte om att bli trött’, folk kommer säkert tycka “kämpa lite mer Shore”, men han är snabbare än vad det ser ut, och är en spelare som spelar åt två håll, en lagspelare, och sen har han en offensiv skicklighet som jag tror inte så många i den här ligan har."
-Rissanen beskrivs som: “En grå rygg, som är trygg, lugn, stabil, som sätter defensiven först, men som är bättre på att passa pucken än medelspelaren i SHL”.
-Östman skulle kunna tänka sig att vara sportchef, assisterande tränare och alla möjliga roller inom hockeyn framöver.
- Redigerad
Jag hör att det är David Einar som gjort i princip allt kreativt som vi uppskattar.
Edin har tagit kort på grabbarna och kommenterat med “grabbarna” eller “boysen”
- Redigerad
Hockeytröjan
Härligt! Einar ska ha en stor eloge, värdet i att ha en fyndig och kreativ kreatör-/skapare när det kommer till content går aldrig och underskatta, det är de som kommer locka till sig mycket folk (höga tittarsiffror) och locka till sig stort intresse- tack vare sina inlägg och ideér. Så tusen tack till Einar för allt det jobbet han lagt ner och kommer lägga ner! Och sedan är bilderna riktigt bra tagna och väl redigerade, så båda betyder enormt mycket för Cluben
.
Man märkte att bara under den säsongen som var, så växte Clubens följare på Instagram från ca. 25k-30k följare. Det är en stor summa följare och växa med, under en och samma säsong. Man blir stolt!
Edin får helt enkelt ta sig i kragen och steppa upp. Han är fast i Noccos mentalitet där man endast gör det minimala som krävs.
Kjeppkinesen fast i Noccos mentalitet
Nocco var lite som chefen i ”the office”, checka in och sedan sitta på kontoret o rulla tummarna hela dagen…
- Redigerad
Hockeytröjan Kvittar det inte lite vem det är som gör det sålänge det är bra?
Man har ju hyrt in Einar för att han ska hjälpa till med det då vore det ju konstigt om han inte kom in med nya idéer.
Tanken är ju att Edin ska köra mer foto, redigering osv och Einar ska köra kontent
- Redigerad
Om det är så arbetsuppgifterna är fördelade så jag har jag faktiskt inget att klaga på. Ber om ursäkt Edin om du läser detta.
Ja, det var tanken från start om jag fattat rätt. Att Edin skulle sköta all formell-information som presskonferenser, att skriva pressmeddelande och allt annat tråkigt jobb och Einar bara skulle hålla till på sociala medier och göra roliga saker.
Tycker det är klockrent att man delar upp det. Gillade Gurra men var ju omöjligt för honom att fixa allt själv. Hv har väl fyra personer som sköter kommunikation och sociala medier så vi lägger ändå efter i antal
Jag hör att allt kanske inte går som det borde. Men hoppas det blir tydligt och bra tills nästa säsong!
Hockeytröjan Kring media?
Aa precis! Jag hör att just vem gör vad-frågan behöver bli lite tydligare
- Redigerad
Vet att Edin & LHC jobbat/jobbar för att ta fram en marknadsplan kring mediadelen för att få upp ett större intresse, bättre content, tydligare roller etc det fanns inte när han kom in plus att Nocko inte var så på för att driva det framåt. Edin blev anställd med en bild av vilka uppgifter han skulle ha medans LHC förväntade sig annat
Den delen har tagits tag i sen Stålis intåg och har gjort susen eftersom stålis inser vikten av bra media och att spelarna ska synas på mer ställen än bara isen. Där har man bland annat plockat in Einar.
Bara hoppas på mer tydlighet & fortsatt bra content
- Redigerad
LaumannBingo Den delen har tagits tag i sen Stålis intåg och har gjort susen eftersom stålis inser vikten av bra media och att spelarna ska synas på mer ställen än bara isen. Där har man bland annat plockat in Einar.
Ja vår Stålman var det bästa som kunde hända när man tillsatte en vakant plats. Stålis gör underverk med Cluben, äntligen rätt man på rätt plats. Det bådar gott med våra tre superhjältar Stålhammar, Jakobsson och Östman. Tillsammans ska de ta oss till topp 4 när tiden är mogen. Så allt vi kan göra är att vänta och se, och vara belåtna med att Clubens framtid ligger i deras händer.