- Redigerad
Jag vet faktiskt till och med för lyssnat på andra poddar med PJ att det var just det problemet där PJ rannsakat sig själv och där han utvecklats mest.Han var på spelarna för mycket och gick ner i omklädningsrummet hela sista året speciellt hösten när de hade Real Färjestad men det ändå gick knackigt. Det var till och med att cmores kamera fångade en gång när PJ skällde ut laget. Det är väl snarare klockrent med PJ att han identifierat sina brister och framförallt sådant som tog av hans energi på fel sätt? Jag tycker också att han hela tiden är öppen för att utvecklas vilket jag tycker är oerhört viktigt just i den bransch LHC verkar. Man är aldrig bättre än sin senaste match och måste hela tiden vända vrida på hur man kan göra verksamheten bättre, fast med nyktra ögon, annars kan man vara supporter som vi andra är, där tycker jag PJ växt enormt sedan tiden i FBK. Sedan behövde även LHC just det också där vi varit sjukt fat and happy och folk inte velat vara obekväma på det sätt som krävs inom elitidrott. Precis på det sättet som både PJ och Stålis nu visar även om det ska göras på ett bra sätt.