- Redigerad
LHC i media
- Redigerad
Lite beiget att det är en replika tröja likt de man köper i fans-shopen med tryckt logga och siffror osv istället för broderat, känns lite billigt och amatörhockey, men antar att de inte tycker det är värt med påkostad tröja för en match
Cool tröja och helt rätt att LHC bidrar.
Det jag funderar på är varför mot Timrå? Det kan bli svårt med färgerna oavsett om de väljer sitt hemma eller bortaställ?
Jacke Lite beiget att det är en replika tröja likt de man köper i fans-shopen med tryckt logga och siffror osv istället för broderat, känns lite billigt och amatörhockey, men antar att de inte tycker det är värt med påkostad tröja för en match
Personligen är jag riktigt nöjd att de inte kastar ut en massa tusenlappar extra på att de ska vara broderade när det är en tröja man ska använda en match… Jag hade varit ganska irriterad om den varit riktigt påkostad….
Lukkinen Jag sympatiserar med orsaken till rosa men fy f.. vad jag tycker den är ful….. men smaken är som baken…
Var det för laget hade rosa som de spelade som kärringar i tredje? (OBS! Ironi och försök att vara rolig, inte menat som könsdiskriminering eller annat negativt)
Fint, och modigt, av dig att sympatisera med insamling till canserforskning!
Men för att svara på din fråga; Nej! Det var Östmans fel.
SM-guldiframtiden Var det för laget hade rosa som de spelade som kärringar i tredje?
(OBS! Ironi och försök att vara rolig, inte menat som könsdiskriminering eller annat negativt)
Att kalla någon för kärring är inte längre könsdiskriminerande eftersom även män numera kan vara kvinnor.
Lokalpatrioten Varför så nedlåtande till mitt inlägg, har jag gjort dig något eller har du bara en dålig dag?
Kul att de pratar lite mer om LHC i Sanny och Svensson idag. Sanny gör ett halvhjärtat försök att sätta ihop kedjor dock. Ehn har spelat center sedan omgång tre i princip och han har inte koll på det.
Sanny gillar dock vårt offensiva spel vilket jag håller med om, tänk om PP kunde bli lika bra…
MrNebbiolo Ja vårt PP är vår ömma tå, vi får väl hoppas att det kommer att lossna snart. Vi har ju ett gäng poängplockare så nog skulle de väl kunna näta när vi är en mer på plan.
Speciellt viktigt för Hulta, syns att det tär på honom när PP vacklar, hoppa han kan få igång det på torsdag.
MrNebbiolo Sanny gillar dock vårt offensiva spel vilket jag håller med om
Ja, det har faktiskt krupit lite under radarn men faktum är att vi skapar i 5 mot 5 som ett topplag. Tyvärr släpper vi till mest av alla också i 5 mot 5 vilket gör att netto förväntas vi släppa in mer än vi förväntas göra framåt.
Kanske är Jakobs som slutligen fått igenom sitt Oskarshamnstänk med öppna svängdörrar och Hawaii.
Dock känns vår trupp med seriens bästa målvakt ändå intressant för den hockeyn
- Redigerad
När släpper Sam truppen? Fan sitter som på nålar, sjukt viktigt att inte Fanten och Högga är med. Tyvärr rätt säker på att Högga är med hoppas Fanten slipper.
kl. 13
MrNebbiolo dags att hoppa in och lyssna på Svensson/Lindströms pod, du har en fråga där som besvaras.