LHC i media
Jag ser det inte som enbart negativt om höken har rätt och att vi ligger högt upp i löneligan (om man samtidigt förutsätter att vår ekonomi tillåter det). Sen att vi kanske har fel spelare på lönelistan som gör att vi hamnar däruppe kanske är ett problem dock…
Åtminstone i fotboll innebär högt upp i löneligan högt upp i tabellen (Chelsea…ja, det finns undantag…)
Tycker Clubens sociala medier har ryckt upp sig senaste tiden. Dagens rundtur i bussen var lite småkul.
Tistismet Det är ju sånt där som skapar intresse och lite vi känsla när man får komma närmare & sen lite humor i också klockrent!
Nils Så där tycker vi olika, jag ser honom som en vanlig sportjournalist som tror att han har ett öga som ser mer än andra.
Nja, “vanlig sportjournalist” vet jag inte om det är tillämpbart. Han är nog den skribenten/poddaren/experten som har bäst hit rate på värvningar i Sverige, i och med det borde han ha ett riktigt schysst kontaktnät och troligtvis även bättre insyn än många andra. Bara för att man inte råkar gilla honom eller gilla det han tycker så kan man inte bara sänka honom till Bergstens nivå när det gäller såna här frågor.
Ndur inte journalist alls, han startade som bloggare och har fått sitt jobb på XP just för att han är väldigt duktig på att få fram värvningar etc. innan de officiellt kommer ut.
- Redigerad
Ndur Verkligen. Han är en fd supporter som med sin blogg, rätt kontakter och ihärdighet har lyckats snärja sig in i finrummet. Inte skolad inom vare sig hockey, “skrivkonst” eller journalism men det går inte att argumentera emot att han har väldigt bra koll, bättre än de flesta andra i hockeysverige.
Lite roliga utklädningar! Sebastian Strandberg…
- Redigerad
Ni måste bara kolla det senaste inlägget Cluben lagt upp på Instagram med-Ljungh, Little, Fanten, Högga, Elie, Rattie, Hulta, Strandberg, Gallo och Törnqvist som visar upp sina Halloweendräkter med deras respektive fruar! Klockrent och jävligt roligt!
Jävla mycket kul content nu keep it up!!
Vad har hänt på senare tid? Man bombar ju ut massvis av roligt content?! 5/5 i betyg
Kallzon Kombination mellan Edin och Stålhammar skulle jag tro.
Vet att Edin jobbat för att ta fram en marknadsplan kring mediadelen för att få upp ett större intresse och bättre content. Det i kombination med Stålis intåg har nog gjort susen. Sen är väl även David Einar inne och stöttar upp Edin ibland vilket öppnar för mer och bättre jobb
Kolle42 Förbannade Törne, redan gått på semester.
Inte för att vara den som är den. Men jag skulle ljuga om jag påstod att hans skada var negativ för truppen.
- Redigerad
Experterna säger att LHC överbetalar sina spelare i mellanskiktet men kan inte va nån fet lön Gallo får om han måste extraknäcka på Wolt
Varför inte fråga MadHawk om han tar med sign-on/off bonus i sina kalkyler/beräkningar? Tror det skulle ställa många sakeri ett annat perspektiv.