Någon som har Hockeynews och kan berätta vilken före detta shl stjärna vi försökt köpa loss?

• Redigerad

SIFFET Kan det vara Tyrväinen?

Mranonymous Hört idag att LHC försökt köpa loss juhani tyrväinen men fått nej! Letar efter liknande spelartyp!

• Redigerad

Deleted

Ljudkvaliteten var dålig. Men jag tyckte inte att den var märkbart låg.

Lurarivassen kollade direkt på youtube, där var det bedrövligt. Testade genom LHCs app, betydligt bättre!

Mranonymous Hört idag att LHC försökt köpa loss juhani tyrväinen men fått nej! Letar efter liknande spelartyp!

Ja i Juhani Tyrväinen kunde vi få en till center i bra ålder 34 år ett år yngre än brorsan Antti. Juhani gjorde cirka 0,5 poäng per match i Luleå. Ja han skulle kunna varit nåt till slutspelet. Jag kan förstå att Kölner Haie behåller honom, när han fortfarande är producerande. Btw det var trevligt att se att Norrena är AC och Jalonen är HC i Kölner Haie.

ja, nog hade vi sprungit hem slutspelet ganska enkelt med den gode Juhani i laget, topplag som vi är… 🙂

Kjeppkinesen Har du finskt påbrå Nisse?

Inte vad jag vet! Jag är100% Svensk ett par generationer bakåt, fast man kan ju aldrig veta vem som släppt ett skott.

Metallica Hörde det i powerranking podden precis… återstår att se vad vår låtproducent kan producera..

Kjeppkinesen Han behöver bara vara bättre än Strandell och Norén så är han en bra värvning.

Är han inte det så blir det nog upplopp i staden! Känns som vi redan har passerat den övre gränsen för antalet dåliga värvningar dom senaste säsongerna..

Men skam den som ger sig! 😉

Skapligt låg tröskel för att anses vara en lyckad värvning 😅 Men helt rätt. Är han bättre än någon av Norén, Kreü, Strandell så är det en förstärkning iaf.

Metallica Är han inte det så blir det nog upplopp i staden!

Nu är vi inte Leksand så något upplopp blir det inte, jag skulle kunna tänka mig en liten sur klack

Kjeppkinesen Han behöver bara vara bättre än Strandell och Norén så är han en bra värvning.

Hockeytröjan Skapligt låg tröskel för att anses vara en lyckad värvning

Ja skulle de goa hockeygudarna lysa med sin frånvaro, ja då skulle vi ha bytigt ut Aronsson mot en likadan. Nu tror jag nog att teamet har scoutat det bättre än så. Jag tror nog att han kliver upp i en nivå högre upp än Strandell och Norén.