tik spelarna uppges i sändningen spela bra men inte “ta betalt”, i LHC är det tvärtom - Spelarna tar bra betalt men spelar dåligt…
Allmän tråd om SHL/Slutspel/Tre kronor
- Redigerad
Smilet från Lodin där efter videogranskningen. Grisiga SAIK fick vad dom förtjänade.
Vilken jävla tur hustrumisshandlarna har. Som att perfekt träffa med hela knytnäven i ögonhålan på frugan på första försöket…
- Redigerad
Haha jo dra mig baklänges vad den där Miks Indrasis filmar där. Låt tystnaden på kommentatorerna tala för sig.
Skaplig filmning/förstärkning på Malmös utvisning.
HNez utgår från att han blir anmäld i efterhand? Den var rätt grov.
Men efter dagens rubriker i media om ”för mycket kommentarer om domarna” så kommer ju sånt här inte diskuteras i media. Och då är frågan, blir det bättre att låta det passera okommenterat? Tystare blir det ju i alla fall, så det ser ju bättre ut på ytan: ”produkten” blir bättre. Och självklart skönare för domarna. Men det blir ju larvigt att inte kommentera elefanten i rummet.
Grattis Luleå till semifinal, det var väntat. Växjö hade aldrig orkat vända serien!
- Redigerad
Tror ni vår käre Klas tog bussen till TV4 studion?
Kul att se honom sitta och mysa i soffan!
Sket sig för mina tips idag xD
1-4 Fbk - Saik
2-3 Frölunda Timrå
Lasus 5+Game tycker jag är helt korrekt, han behöver inte ta kropp i ett sånt utsatt läge.
Han gör inget för att förhindra situationen och skadan.
Jävla liv på Frölunda fansen när Lasu fick lämna, precis som Roger tål dom inte när domsluten går emot dem.
- Redigerad
KirunaBo Sket sig för mina tips idag xD
1-4 Fbk - Saik
2-3 Frölunda Timrå
Lite tröst (plåster) på såren: Det är lika svårt att tippa alla fel som att tippa alla rätt.
- Redigerad
Kjeppkinesen Haha det är så sant.
Vinner Aik och fullbordar vändningen mot Löven så får jag väl i alla fall en tröstpoäng
Där rök väl deras guldchans om Källgren ska stå resterande delen av slutspelet.
Shit vad jag gillar Kollar, känns verkligen som en super individ.
- Redigerad
“I Timrå är däremot Jonathan Dahlén med, som gick ut skadad i senaste mötet mot Frölunda.”
Snyggt av Dahlén att vinna sig fördelar genom att fakea korsbandsskada. Värva Pajen!
Korrekt matchstraff i Timrå, precis som i Göteborg olyckligt men tacklande spelare bär ansvaret.
Bra att domarna är konsekventa.
Kjeppkinesen “I Timrå är däremot Jonathan Dahlén med, som gick ut skadad i senaste mötet mot Frölunda.”
Snyggt av Dahlén att vinna sig fördelar genom att fakea korsbandsskada. Värva Pajen!
Hade det varit Ljungh som blev kapad så hade han istället spelat färdigt matchen med kryckor och ett leende, bara så domarna absolut inte plockar matchstraff på motståndaren.