- Redigerad
Tror ni vår käre Klas tog bussen till TV4 studion?
Kul att se honom sitta och mysa i soffan!
Tror ni vår käre Klas tog bussen till TV4 studion?
Kul att se honom sitta och mysa i soffan!
Sket sig för mina tips idag xD
1-4 Fbk - Saik
2-3 Frölunda Timrå
Lasus 5+Game tycker jag är helt korrekt, han behöver inte ta kropp i ett sånt utsatt läge.
Han gör inget för att förhindra situationen och skadan.
Jävla liv på Frölunda fansen när Lasu fick lämna, precis som Roger tål dom inte när domsluten går emot dem.
KirunaBo Sket sig för mina tips idag xD
1-4 Fbk - Saik
2-3 Frölunda Timrå
Lite tröst (plåster) på såren: Det är lika svårt att tippa alla fel som att tippa alla rätt.
Kjeppkinesen Haha det är så sant.
Vinner Aik och fullbordar vändningen mot Löven så får jag väl i alla fall en tröstpoäng
Där rök väl deras guldchans om Källgren ska stå resterande delen av slutspelet.
Shit vad jag gillar Kollar, känns verkligen som en super individ.
“I Timrå är däremot Jonathan Dahlén med, som gick ut skadad i senaste mötet mot Frölunda.”
Snyggt av Dahlén att vinna sig fördelar genom att fakea korsbandsskada. Värva Pajen!
Korrekt matchstraff i Timrå, precis som i Göteborg olyckligt men tacklande spelare bär ansvaret.
Bra att domarna är konsekventa.
Kjeppkinesen “I Timrå är däremot Jonathan Dahlén med, som gick ut skadad i senaste mötet mot Frölunda.”
Snyggt av Dahlén att vinna sig fördelar genom att fakea korsbandsskada. Värva Pajen!
Hade det varit Ljungh som blev kapad så hade han istället spelat färdigt matchen med kryckor och ett leende, bara så domarna absolut inte plockar matchstraff på motståndaren.
Precis så. GentlemannaCluben.
Hade inte varit helt fel om Lander blir avstängd mot oss i vår hemmampremiär.
Spännande att se vad som händer med Timrå när Kapanen drar över till NA, ev Forsmark och Hållander också. Inte direkt enkelt att ersätta dem sistnämnda lönemässigt och Hållander är en av seriens bästa spelare . Lägg till att en spelare som Lander åldrats fort.
Vore väl nästan bäst om SAIK rök eller? Känns som de har störst potential på lång sikt att torska sin status och åka ned i HA. Dessutom sömnig publik och ett ändlöst filmande…
Hur är det inte straff där när Tomasek görs ner?
Jag undrar om Lodin och Lindbäck är på toaletten och pudrar näsan i pausen? Märks att Färjestad är sämre i år. Saknaden av Lawner är gigantisk kan någon gissa hur många öl det går för lindbäck på bussresan hem? Det gick ca 2-3 öl på närmsta bortamatchen, när han lirade för hustrumisshandlarna. Nu snackar vi 95 mil,typ.
Klart rättvis seger för Saik. FBK har varit för dåliga under slutspelet! Skönt få tyst på experterna som tippade FBK SM guld! Jag var aldrig lika övertygad.
FBK ut i kvarten igen alltså, nu måste väl Mitella få kicken.
Mitells kontrakt går ut nu. Han blir inte kvar. Eventuellt Schweiz för Mitell!