Färjestad spelar PP som Cluben, trots Steen, Tomasek och Lodin i samma uppställning. Kul att vi kunnat inspirera med uselt pucktempo och alibiskott!

Saik spelar riktigt bra. Mycket fysiskt spel och bra på stressa upp FBK! Stark klarat av spel 5 mot 3 typ 4 min.

Varför får Weissbach styra ner pucken med hög klubba innan Frölundas kvittering? Den är ju i hans huvudhöjd, vilket är både över ”normal axelhöjd” och över ribban.

så fick man då slå över till tik-vf och kan konstatera att halva publiken ser efterbliven ut… Norrland-style så att säga…

https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/domarcheferna-slar-larm-flera-mordhot-under-slutspelet/

Det här är ju förjävla sorgligt.

Nog för att man häver ur sig en och annan svordom härinne, men jag hoppas och tror verkligen inte att någon domare letar sig in i våra matchtrådar och läser den dyngan. Låt det vi skriver därinne låsas in och glömmas bort.

På samma sätt tror och hoppas jag verkligen inte att någon härinne kan sjunka så lågt att man söker direktkontakt med domare. Den typen av hat och hot är att gå långt över gränsen.

Väldigt glad att vi inte värvade Källgren.. helt jävla klappkass 😅 Heljanko var väl inte bättre men tycker nästan Källgren läcker mer

Härligt spel Malmö spelar mot Brynäs! Tacklar fysiskt och vinner närkamper. Riktigt kul och se Pasic som är på spelhumör. Han är bra faktiskt. Hoppas han kommer tillbaka nån gång.

ananas Konstigt val att inte spela den som varit ÖVERLÄGSET bäst under säsongen.

Persson har ju stått de tre första så ändå rimligt att spela in Källgren en match. Däremot kanske de skulle gjort det förra matchen så kunde de gått med Persson resten (det får de väl kanske göra nu ändå).

Vem påstår att serie ettan ska gå hela vägen under slutspelet! Bara underbart dom som är underlagtippade slår ur underläge.

Ndur Persson har ju stått de tre första så ändå rimligt att spela in Källgren en match.

Tycker jag inte. Den bästa står hela slutspelet, om det är såhär stor skillnad.

• Ndur svarade på detta.