Metallica

”Ni som har säsongskort är dom knutna till appen på något sätt? Jag har bara vanligt medlemskap i LHC men det verkar vara bundet där iaf.”

Mitt medlemskap har inte kunna kopplas till appen. Det går säkert att åtgärda, men jag har inte brytt mig.

Metallica Ni som har säsongskort är dom knutna till appen på något sätt? Jag har bara vanligt medlemskap i LHC men det verkar vara bundet där iaf.

Ja, jag har mitt säsongskort i appen. Det räckte med att registrera med samma e-post som man köpte säsongskortet med så gick det in automatiskt

alfie Det finns typ inga säsongskort men ändå är det halvfullt vid slutsålt? Oftast stora hål på flera ställen. Får inte riktigt ihop det. Är det 2000 pers som köper en stol o aldrig rör sig i arenan? Är det otydligt att man faktiskt får sitta på sin stol?

Är det slutsålt så ska folk sitta som ansjovisen i Grebbestads ansjovis.

alfie Jag har mitt säsongskort där, notiser/nyheter kommer ut först där men där är jag osäker på om vi kort och eller medlemmar får nyheter i den appen ännu snabbare än andra som har samma app.

Hotspurs Som jag förstått det får den som är medlem nyheter om tex kontraktsförlängningar innan övriga får.

Sen kan jag tycka att man kanske inte ska trycka på köp av nya säsongskort innan säsongen egentligen är slut, speciellt när man har gjort en dålig säsong som denna. Då krävs det (i mina ögon) lite finess och ödmjukhet i kommande annonsering/lansering av säsongskort.

När det kommer till erbjudanden i appen borde det vara enkelt att fylla den via sponsorer/samarbetspartners till att börja med, håller med om att det ser otroligt tråkigt ut i appen. Undrar om frågan ens ställs till dom?

Matematikern Det finns typ inga säsongskort men ändå är det halvfullt vid slutsålt? Oftast stora hål på flera ställen.

Den enda lösningen på det är ju att ha återsäljning av biljetter genom LHC för personer med säsongskort som inte kan närvara. För det kommer garanterat alltid finnas ett gäng som av olika anledningar inte kan utnyttja sitt säsongskort vid några tillfällen per säsong.

På andra ställen i andra idrotter har jag hört att det finns krav på att utnyttja sitt säsongskort minst ett visst antal matcher per säsong, annars får man inte förnya det. Men det kanske bara är applicerbart om man har extremt högt tryck på biljetterna.

Annars kanske man kan tänka sig att man får åter en liten summa om man kan tänka sig att återföra biljetten på marknaden, proportionerligt mot hur svårt det är att få tag i biljetter till matchen. Låter som ett potentiellt ex-jobb för en matematiker att räkna ut rimlig ersättning till säsongskortsinnehavaren vid en sådan transaktion.

Krasse Jag uppskattar iallafall alla notiser som kommer ut före om än bara någon halvtimme före ? för oss som har årskort + medlem. Personligen bryr jag mig inte om några erbjudanden jag köper min sittplats oavsett. Smidigt med appen. LHC borde som sagt försöka sälja in fler årskort dom behöver inte rabatteras bra differentierade priser ändå, men lägg tid o krut på det marknadsför redan imorgon efter sista matchen.

Matematikern För att besvara detta inlägg - om du loggar in i appen och har medlemskap i LHC så finns det väldigt många fler deals i appen. Bland annat gratis pommes och dryck på Flott, 15% hos Bosses och annat. Inte direkt “wow”-saker, men ändå lite småsaker man kan utnyttja

MTCluben Jag får lägga mig platt, drog ner appen och gav den en recension baserat på ungefär en minuts användande. Däremot står jag fast vid att den är för lökig. Känslan man får är tyvärr inte bra. Den saknar tyvärr klass och finess.

I min bok borde man jobba med EN plattform och ha en lösning som ser likadan ut oavsett vart man är.

Bottom bar navigation gick ur mode 2005 och man blir ändå dirigerad till olika webbsidor när man exempelvis vill köpa biljett eller merch.

Förstår att det inte är helt lätt när man sitter fast med olika leverantörer av biljett/betalsystem men ändå. Långsiktigt bör det finnas en plan att ensa det här för allas skull.

Det du nämner är ju faktiskt bra grejer, men hade gärna sett att det var extremt tydligt att man bör logga in, och om man inte kan det så ska det vara extremt lätt att logga in (d.v.s. bli medlem rakt via appen).

Är inte orimligt att man gör det obligatoriskt att vara i inloggat läge för att just dra ännu fler medlemmar.

Nu är det väl min autism som spökar men sånna här grejer stör mig något så in i bomben. Små detaljer som man borde fixat för flera månader sen.

Håller med i allt. Tyvärr tror jag inte UI/UX samt apputveckling är prioritet i SHL just nu, iallafall inte bland lagen. Jag personligen brukar drömma om en värld där SHL-lagen likt NHL-lagen har utbrett scoutingverksamhet, bättre intern mediaproduktion (här är dock LHC redan rätt bra), osv. Tyvärr har vi långt ifrån den mängd pengar som krävs för det. Användarupplevelse och apputveckling verkar ligga mer centralt hos SHL som ju har det som en av deras främsta uppgifter.

Hotspurs det gjorde dom bra 😁. Såg även att som medlem och med säsongskort så har man mycket rabatter (precis som ni uppmärksammade).