Ställ upp ett senario såhär:
1, Rögle ser att 60 biljetter på deras hemmastå är sålda till Någon/några i Linköpings regionen.
2, Rögles säkerhetsansvariga ringer till LHC´s säk (Tommy Fredriksson) och frågar vad han vet om det hela. Har har på något sätt fått reda på att det är Fanatics som ska åka ner och säger det till rögle. (eftersom det är hans jobb, de olika säkerhetsansvariga ljuger inte för varandra)
3, Rögle spånar vidare i det hela och trots att det är över en månad kvar till matchen lyckas man inte hitta någon lösning på det hela. (vilket är helt ofattbart)
Jag tycker det är jätte dåligt att LHC´s säk har ljugit. Men det betyder inte att hela LHC (läs mike, peder, mäki m.fl) är inblandade. Enligt mig så är det Rögle som är boven i det hela. INGEN vet vad som har hänt på LHC´s kansli, vilka som är inblandade etc.
Därför är det inte mycket man kan göra innan man vet något. Och OM vi ska göra något måste ALLA vara enade.
Jag menar inte med att klaga på er som är upprörda. Skulle jag varit med i den bussen hade jag varit vansinnig.
Men om man ska se nyktert på det hela så är det rögle man ska lägga skulden på (innan vi vet hur det egentligen gott till), och för att få reda på hur LHC tänker. Varför inte bjuda in Mike på mötet ?