Jag kan verkligen inte förstå hur flera av er anser att LHC ska ha en ursäkt för att de har fått skit för hanteringen av biljetterna till Rögle 13/12.
För oss som får informationen direkt från källan och inte lyssnar på andrahandsinfo så är det helt självklart att LHC inte har försökt att hjälpa sina fans, utan tvärtom, har motarbetat denna resa sen de fick kännedom om att det skulle bli en partyresa.
I svallvågorna efter Djurgården den 18/10 så har Polisen med Peder Kanon i spetsen, tillsammans med Tommy Fredriksson och LHC fått någon slags moralpanik och yrat runt som höns och funderat på hur de ska stoppa dessa hemska individer som de anser skrämmer bort människor från sporten (Matcherna efter har jag för mig att det var lapp på luckan?!)
Ni som har varit med förut kan nog räkna ut hur denna dag kommer att se ut. Våra antagonister (läs partydödarna Arne-säkerhet, Polis-Peder, Tommy och delar av LHC) har kommit till insikt om att de kanske inte är så smart att bråka mer med Linköpingsfamiljen. Istället kommer polisen ta över och spänna musklerna för att visa att vi inte ska tro att vi kan ställa några krav, och ni ska inte bli förvånade om vi möts av extrakommenderad polis från både helsingborg och Malmö i Ängelholm som är rejält på tårna efter att ha blivit briefade av Linköpingspolisen.
Summa sumarum. Resan blir av på grund av flera anledningar.
Linköpingsfamiljen (WL, Fanatics, LLL) Kat-C har visat att de inte längre tänker bli hunsade och ta skit av de som är avlönade av oss.
Peder Kanon förstår att "hotet" om att 100 personer skulle åka ner och se matchen på tv på Nicks i centrala Ängelholm skulle leda till att han fick en stressfraktur i hjärnan och förordade då att vi skulle få tillträde till arenan.
250 personer kan inte ha fel - Lucia ska firas i Skåne!