Jag vore mycket tacksam om du kunde stava mitt namn rätt..Brist på respekt..
Sanslös kritik eller rent av sanningen döm själv..För mig är det självklart.
Det vore väl jävligt märkligt OM han inte skulle kunna göra mål, med tanke på all den istid han har,samt de spelare han har i sin omgivning..
Kan inte vara så att det är hans medspelare som får slita dubbelt så mycket för att täcka upp JJ:s misstag?
Misstänkte att du inte ens tänkt tanken..
Vad spelar det för roll om har har 7+? När det är hans lagkamrater som får täcka upp för honom, vem som helst kan vara på isen och få bra statistik med rätt omgivning, så det säger inte så jävla mycket om hans prestationer..
Oj, han är draftad av ett lag i NHL.Hur många unga lirare är inte det?Är ju en annan sak att ta en plats,vilket den killen psyke inte kommer klara..
Talang,tillåt mig att små le.Men om han nu inte är bäste back i Cluben varför lirar han då i första linen?
Fan inte ens värt att lägga ner tid till att diskutera detta med dig, med tanke på att du inte ser till Clubens bästa..
Tyvärr kan jag inte kamma mig,, är korthårig..
Hörru Bushwacker, kom inte och snacka om att vända kappan efter vinden. Jag har konsekvent försvarat JJ mot sanslös kritik som bl.a. din.
Ditt inlägg handlar inte särskilt mycket om JJ.
Sanningen, som du kanske inte vågar se, är att JJ ligger 3:a i clubens +/- statistik med +7. Tony har +1 !
JJ ligger 10 bland backarna i hela Elitserien i +/-
En back i LHC har gjort fler mål och det är landslagsbacken Fernholm.
JJ har 9 assists. Lovordade Fransson har 7.
JJ har 22:a mest istid i hela Elitserien. Han är draftad av ett NHL-lag och han är 20 år.
Observera att det här är fakta. Givetvis inte hela sanningen, men i alla fall objektivt.
Han är fortfarande inte bästa back i Cluben i mina ögon, men om du inte ser att han är en klart lovande spelare så får du väl gå och kamma till dig.