oskar_b Kanske man går upp och tittar på den....Alltid roligt med formel-1!!! Vem vinner totalen i formel-1 iår då?
oskar_b Japp det tror jag... Varför tror ni Addewl bara skirver mm jag hoppas det med jag tror så också i varje tråd?
Rame För att han håller med och inte orkar skriva mer än så? :lol: Jag är lite kluven när det gäller HIV, jag hoppas att de åker ut mot SAIK men samtidigt vill jag möta dem i en eventuell final, vad tycker du?
Hellraiser Spelar mig ingen roll. Ska man vinna så ska man kunna slå vilket lag som helst. Ã…ker inte HiV71 mot SAIK så får vi väl ta hand om dom sen. Vad gör du just nu?
MagnuM Jag vet inte. Försöka hålla nerverna i styr fram tills kvällen iallafall. Hur är turordningen i en eventuell semifinal? Är det HV-SAIK eller Modo-Timrå som är våra kommande motståndare? // MagnuM
Heldragna Det vet man inte! Eftersom det högst plaserade laget i grundserien möter det lägst plaserade laget i grundserien. Är det då altså klart att vi ej kan få möta varesig HV eller Frölunda i en eventuell simifinal?
oskar_b Hv kan vi inte få förens i finalen! Ska du till Stockholm på lördag och följa matchen live där uppe?
Ahlberg Jag vetefan vad jag ska svara på det, bjaffan. :wink: Har Bjaffan och tifogruppen gjort ett äckligt bra jobb i vinter?!
oskar_b Dom har haft ett par lyckade tifon tycker jag.... Nån som ska se melodifestivalen istället för hocken? 😃
Driver73 Nej tack, men däremot en semifinal mot Färjestad och final mot HV skjuter snett. Weinis. Kvar eller försvinner?