Firsov Bärbar. Om tabellen slutar som den ser ut nu, kommer Cluben välja DIF eller Frölunda under förutsättning att HV valt SAIK?
MagnuM DIF. Tvivlar starkt på att Janne vill möta Frölunda.. Hur jävla underbart är det är dags för slutspel!? // MagnuM
Tengil Att slippa serielunken är skönt, slutspel är skönare. Fan vad jag lider med mora, någon mer som hellre hade sett luleå i kvalserien?
Ahlberg Har jag faktiskt aldrig tänkt på. Varför är det så många Mora-lovers på bullen? Lider med Mora osv. Jäkla Simons och kasta sten i glashus för-många-utlänningar-i-LHC-skam för-svensk-ishockey.
1986 Troligen för att det är fler som ogillar Luleås fans, juniorer och pack till politiker. Dessutom - är Mora kvar i elitserien så är dom Dalarnas bästa lag. Det får dom gärna vara, för Leksand är bara äckliga. Gick du också upp nyss?
Markus Japp, såg den idag. Riktigt bra film! Var du på L'orient igår och tittade på Los Sin Nombre och Corporation 187?
Jonstad Nej det var jag inte.. Varför är det avbrott på 6:an när dem sänder den bästa komediserien 2½ men?
Slutaglida Ris, då kaslern smakade något som man inte borde skriva här... Lagt rakhyvlen på hyllan under slutspelet?
Ahlberg Nej, men tack för att du påminde mig om det! Jag som är så pass ung får dock mer skämmas när moppemuschen och slingrig polisonger spretar fram ut fejjat. Men visst ska det genomföras! Kommer Franzén tillbaka till LHC i framtiden?
Jonstad Skitsvår fråga då båda är hur bra som helst. Men jag väljer Weinhandl Är det någon mer här inne på bulletinen som ska upp kl 5 på söndagmorgonen och följa Formula 1 premiären??