smocken_jesus Förhoppningsvis Nån mer än jag som längtar till det där sköna vädret som va på storsamling innan sista finalmatchen förra året? Det va goda tider 😃 (dock inte resultatet i matchen)
oskar_b Själv var jag inte där men det var skönt väder vet jag....... Vem blir matchenslirare i kvarsfinal 2 imorgon?
emil_e89 Kan nog bli en ganska svängig match med en del mål imorn känns det som. 5-4 till Cluben efter sudden. Vem blir slutspelets överraskning i Cluben?
Heldragna Matte C! (Christian Engstrand om han får chansen om nån blir skadad eller sjuk)! Kommer domaren att kunna hålla ihop matchen i morgon eller blir det riktiga rallarslagsmål på isen?
Sjoedda Blomman slår ner 3 djurgårdsspelare var av en är ölvestad, Junland och Tony står brevid och tittar på. Vem gör första målet ikväll?
Foxen Första målet ikväll gör Ivan Majesky. Vem av alla här på bullen litar du mest på, om personen i fråga anger "säkra källor" i Silly season-tråden?
Markus Bobbe är utan tvekan en av dem som jag inte ifrågasätter om han skriver att han har säkra källor. Vem litar du minst på?
Slutaglida Nej, tror jag faktiskt inte.Han gör ju allt för att åka utomlands och testa hur spelet är där borta.. :wink: Kommer Melichar förlänga till nästa säs?
oskar_b Han måste nog förbättra sitt spel för att få ett förlängt kontrakt......Men i övrigt tror jag inte han vill stanna.... Vem blir slutspelets skyttekung?
Ubbii Ingen, tar inte LHC SM-Guld ska ingen annan få göra det heller😉 Kommer vi att fylla 3 bussar på lördag?
LKPG Jo, och om vi inte gör det vore det pinsamt dåligt. Tycker du att Järnkaminerna gjorde en bra insats på bortastå ikväll?
[raderad] Järnkaminen har slocknat djurgården skuter 15 skott första matchen då går tränaren ut och säger att dom ska skuta mer. i andra fighten skjuter dom 17 skott. Min fråga är. Är Djurgårdarna tröga eller skiter dom bara i tränaren?