Jonstad Självklart gör Ja det!!! Vad föredrar du spaghetti o köttfärssås eller makaroner o köttfärssås??
Tengil Du har för få kanaler. Ge upp ditt liv, och sälj din själ till Canal+, för en fast månadskostnad. Har du köpt en julklapp som du är stolt över, vad är det i paketet?
esset_87 Tengil wroteDu har för få kanaler. Ge upp ditt liv, och sälj din själ till Canal+, för en fast månadskostnad. Har du köpt en julklapp som du är stolt över, vad är det i paketet? japp, jag har köpt ett presentkort på fotvården. Vad föredrar du helst utav: Teater och musikal :lol:
Hellraiser Har ingen bil. Finns det egentligen nån anledning till att INTE åka till Tälje den 5/1 2008?
MagnuM Nej det tycker jag inte. Finns det nån anledning till att gå utanför dörren imorgon Söndag? (Tänker främst på morgondagens Premier Leauge, Liverpool-Man United och Chelsea-Arsenal) // MagnuM
smocken_jesus finns massor med anledningar( inget fotboll fan) är det dålig stil att göra om ramsan "vår klack" (aik trubaduren) till en tälje ramsa och använda den den 5/1
BenkeBus jag skiter i vilket. BITD verkar blir en dunder succè men är det uppfattat att det är en old school "samling" ?
Tengil Verkar inte så. Kollar man på Facebook så är det väldigt "ungt" folk som är med i den gruppen. Kan man verkligen hindra "juniorerna" att komma?
smocken_jesus aa det tycker jag ni som har vart med ett tag ska ha den rätten Varför finns södertälje till vilken nytta
Solo För att uppskatta det goda krävs även det onda . Varför ska man drabbas av feber när man minst vill det ?!
smocken_jesus För att du har inte varit ett snällt barn och tomten i norr bestraffar dig varför hänger helbers tröja i taket?