Ahlberg Vi får se, en 8 årig-tradtion är iaf att cluben alltid klättrat uppåt i tabellen under den tiden jag är och ser matcherna runt jul och nyår. I år ska jag se 7 st och det blir ju 21 p. Jag säger att vi drar om HV! Traditioner är till för att hållas! 8) Kommer jag ha fel?
Hellraiser Det måste nog vara Ekholmen. Fan vet varför, men jag trivs inte i det området. Hur gammal var du när du gick på din första hockeymatch?
Rame Hellraiser wroteDet måste nog vara Ekholmen. Fan vet varför, men jag trivs inte i det området. Hur gammal var du när du gick på din första hockeymatch? 8 år gammal tror jag att jag var (LHC såklart!) Varför går tiden så snabbt när man blir över 20? :roll:
Kaiko Det är en fråga jag tyvärr inte kan svara på men vill gärna hava en svar själv. Vad gör du en dag som denna?
Earplug Sitter full eller bakfull(!?) framför datorn efter julfest med jobbet igår! Kommer BITD bli en tradition som bara kommer växa år efter år?
Markus Det får vi verkligen hoppas. Vore jävligt kul faktiskt. Hur kul är det egentligen att äta julmat på julafton med tanke på att man vid det laget redan har varit på 4-5 julbord?
Jonstad Det skulle vara roligt om vi gjorde det!! Vilket hokeymålvakt tycker du är bäst genom tiderna??
Ahlberg Lidström Kommer vi någonsin få en lika bra målvakt som Norrena? Statsen han hade under 3 säsonger är ju oslagbara! http://www.eliteprospects.com/player.php?player=559
Målis Tveksamt........... Lucia och skit! själv ska jag bege mig till Barrets hemtrakter för att bevittna min dotters första luciatåg. Vad händer annars?
Markus Det låg ett gäng i fikarummet i alla fall. Föredrar du, precis som jag, en iskall vinter med sjukt mycket snö?