Kaiko Frågar samma sak? Om du fick byta ut fyra lag från allsvenskan till elitserien och tvärtom, vilka skulle det vara då?
Jonstad Mora, Luleå, Brynäs, SSK från elitserien Malmö, Björklöven, Västerås, Rögle från allsvenskan Vad måste absolut finnas på ett julbord??
Markus Celtic utan några direkta anledningar. Gillar inte Rangers (av lika otydliga anledningar) Har du varit i Phuket, Thailand?
Slutaglida Nej, jag vågar faktiskt inte åka dit. Men det kommer jag säkert göra ändå, åka dit alltså. Är du tjurig på dom där jefla kråkorna i stan?
[raderad] Nej, Eller vet inte om det är kråkorna, men det är några jävla fåglar som skiter & det blir blött och luktar så jävla skit ( Bla, vid Ã…n & st. lars kyrkan) Har du oxå uppmärksammat det, eller har du ett liv 😉 ?
Tengil Doc Martins, any day-any weather. Ska boka skidresa, någon som kan rekommendera ett ställe? (Franska alperna går "fet-bort".)
Ahlberg Willkommen zur Gällivare! Dundret är grymt härligt plus att du slipper slänga pengar på utlandet när bästa snön finns här! Hur många supporter förgreningar har Cluben nu?
Hellraiser Murphys lag.... Kan det gå åt helvete, så gör det också det. Hur mycket öl kommer ett visst etablisemang att sälja under BITD 2.0?
abzor för att folk ska kunna dra förhastade slutsatser varför ska politiker blanda in hockeyn i deras "älska mej kampanjer"?
89er Det är lika stor chans på alla 3 . Men av nån anledning väljer jag jämt sax :? Playstation 3 eller Xbox360 ?
Tengil Mac. Synd att inte det finns en "riktig" Mac-butik i stan. Piss-i-City (PCcity för den som inte fattade) är ju ett skämt. Kommer vi ifatt hv i tabellen eller kommer Cluben "dippa" (som vanligt) efter jul?