Kaiko för att han en gång var en stor spelare och nu har han gått ner sej och sålt sej som en h*ra. Klockan är 4.a på morgonen och jag är lika glad för de. Är du glad eller vad är du?
Earplug Självklart... Tänk om LHC skulle tillåta en ända match av alla hemmamatcher i stånkan. En BITD på betongen på norra skulle slå stort. Är det något som vi ska kämpa för?
Tengil Tyvärr är det nog att köra huvudet in i väggen. Sponsorerna, tänk på sponsorerna. De kommer i första hand. Hur kommer man förbi det "problemet"?
Jonstad Kommer inte på något bra förslag för tillfället!!! Vad heter fotbollsspelaren som är på min avatarbild??
Markus För att Solkjaer är en av dina första minnen av morgonen. Var du på Konsert & Kongress igår och tittade på Tommy Körberg?
bjaffan Nej, skulle inte gå även om jag fick pengar för det ! VArför kommer det alltid vatten innan senapen när man ska ta senap?
Kaiko För att du inte har skakat om flaskan innan eller slagit flaskan mot bordet/golvet/väggen, you name it! 150 platser är fullbokade till tälje. Är du någon av dem?
smocken_jesus självkart hur många från linköping tror du kommer åka till tälje utöver dom 150 ståplatserna (syftar på sittplats)
bjaffan Förhoppningsvis lika många till Någon här som har köpt sittplats och kommer åka med WLs alternativbuss?
fulla muggar Trimmar bara eftersom det är så snyggt med polisonger på skuldrorna..... Vilket bryggeri gör smarrigaste julmusten enligt dig?
Tengil Tuborg. Visste ni att julmust tar bort det mesta av finkelsmaken om man kommit över dåligt hemkört?
Ahlberg Ja, självklart! Ska man grogga med en läsk man tycker illa om för att inte förstöra drickan vi tillfällen då man inte dricker?