• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

stahl ~2.1

På en skala från 1-10, hur underbart skulle det vara att slippa håve i SHL?

Bonusfråga: Hur underbart skulle det vara om miffona slog ut hustrumisshandlarna i sin kvart?

• Redigerad

Jordfräs På en skala från 1-10, hur underbart skulle det vara att slippa håve i SHL?

En 9:a får det bli, då publikintresset får sig en törn. Japp BIF får gärna ryka i kvarten, även att jag ogillar Kollar extremt mkt.

På en skala från 1-10, hur underbart skulle det vara att slippa @stahl på forumet?

cremator En ‘karatefylla’ + en vecka. (Är 50+ har kanske inte så mycket tid på mig ju 😆)

Värvar vi en svensk toppback i klass med Lennström ?

• Redigerad

cremator Tror inte det kommer hända mig. Spelar ingen roll vilka spelare vi värvar eller vad som sägs i intervjuer i sommar om vilken fantastisk sammanhållning det är etc. Resultaten i höst får tala, fram tills dess kommer jag vara oerhört skeptisk.

Vem kommer bli nya tränaren att göra sig lustig över när Rönnbär drar till Schweiz? Du får inte svara Blomqvist pga obvious reasons

EDIT: Tottenham hann emellan. Nej, blir nån halvmesyr som inget av topplagen vill ha.

• Redigerad

Hotspurs Värvar vi en svensk toppback i klass med Lennström ?

Nej, det kommer vi inte göra.

alfie Jörgen Jönsson.

Vilken kvartsfinal drar mest publik ikväll, Växjö-Luleå eller innebandyn Linköping-Växjö?

Kolle42 Vilken kvartsfinal drar mest publik ikväll, Växjö-Luleå eller innebandyn Linköping-Växjö?

”Linköpings innebandy!” som vår speaker skrek..

Vem på forumet tror du är mest benägen att buda hem Heljankos matchtröja?

Metallica Kjeppis, för någon onämnbar sexlek.

Om du skulle hålla på ett lag i Hockeyallsvenskan, vilket skulle det vara och varför?

cremator Fan jag är en svag individ och säger Vimmerby. Vetifan varför men det känns så jävla fint på något sätt. Deras spelare jobbar vid sidan av och allt. Det är äkta för mig.

Vilket lag får enligt dig absolut inte vinna SM-guld iår?

HNez Brynäs utan tvekan. Finns mycket att ogilla kring den föreningen allt från kvinnoboxare till självgoda youtubers med hybris och Anton Rödin. Plus att man aldrig skulle sluta höra tjatet om att dom vann sm guld som nykomlingar.

Jag kör samma fråga igen!

Nu när Örebro och Rögle är utslagna är det givna svaret Timrå. Jag tror alla fattar varför.

Samma fråga!

Slottsvakten

Timrå, av samma anledning. Brynäs är god tvåa, men deras självgoda fans är redan så upplåsta att de skulle göra minimal skillnad om de vann guld i år.

Samma fråga.

Brynäs. Tål inte Brynäs.

Samma fråga

Brynäs! Man glömmer aldrig kvalserien 2003!

Samma fråga

Bowmore Brynäs, nu när Plast är borta.

Vad låg budet förresten på Heljankos matchtröja, hans insatser iklädd den i sista matchen mot HV finns i våta drömmar som ger gåshud, så jag och @Kjeppkinesen får buda hårt mot varandra.

Fortsätter samma fråga. Vilket lag får inte vinna guldet?

Brynäs.

På forat nämns ‘legokekt’ då och då, är man främst legoknekt om man har Nordamerikanskt pass eller åsyftas även svenskt pass i det ordet ?

Hotspurs På forat nämns ‘legokekt’ då och då, är man främst legoknekt om man har Nordamerikanskt pass eller åsyftas även svenskt pass i det ordet ?

Nej, legoknektar kan endast nordamerikaner vara förutom om man heter Malte Strömwall.

Har du lyssnat på “Nilsson skrivers” podd och hans snack med vår kära Klubbdirektör?

Kjeppkinesen Har du lyssnat på “Nilsson skrivers” podd och hans snack med vår kära Klubbdirektör?

Bra podd och bra snack. Borde dock redigerat ljudet bättre.

Är sommartid och vintertid det mest efterblivna spektaklet sedan fidget spinners?

Kjeppkinesen Ja, jag förstår faktiskt inte riktigt poängen.

Du som trivs med ditt jobb - hur mycket löneökning skulle krävas för dig för att ta samma jobb på ett annat företag?