Ställ en fråga till personen under dig
- Redigerad
- Redigerad
cremator Tror inte det kommer hända mig. Spelar ingen roll vilka spelare vi värvar eller vad som sägs i intervjuer i sommar om vilken fantastisk sammanhållning det är etc. Resultaten i höst får tala, fram tills dess kommer jag vara oerhört skeptisk.
Vem kommer bli nya tränaren att göra sig lustig över när Rönnbär drar till Schweiz? Du får inte svara Blomqvist pga obvious reasons
EDIT: Tottenham hann emellan. Nej, blir nån halvmesyr som inget av topplagen vill ha.
Nu när Örebro och Rögle är utslagna är det givna svaret Timrå. Jag tror alla fattar varför.
Samma fråga!
Timrå, av samma anledning. Brynäs är god tvåa, men deras självgoda fans är redan så upplåsta att de skulle göra minimal skillnad om de vann guld i år.
Samma fråga.
Brynäs. Tål inte Brynäs.
Samma fråga
Brynäs! Man glömmer aldrig kvalserien 2003!
Samma fråga
Bowmore Brynäs, nu när Plast är borta.
Vad låg budet förresten på Heljankos matchtröja, hans insatser iklädd den i sista matchen mot HV finns i våta drömmar som ger gåshud, så jag och @Kjeppkinesen får buda hårt mot varandra.
Fortsätter samma fråga. Vilket lag får inte vinna guldet?
Brynäs.
På forat nämns ‘legokekt’ då och då, är man främst legoknekt om man har Nordamerikanskt pass eller åsyftas även svenskt pass i det ordet ?
Hotspurs På forat nämns ‘legokekt’ då och då, är man främst legoknekt om man har Nordamerikanskt pass eller åsyftas även svenskt pass i det ordet ?
Nej, legoknektar kan endast nordamerikaner vara förutom om man heter Malte Strömwall.
Har du lyssnat på “Nilsson skrivers” podd och hans snack med vår kära Klubbdirektör?
Kjeppkinesen Har du lyssnat på “Nilsson skrivers” podd och hans snack med vår kära Klubbdirektör?
Bra podd och bra snack. Borde dock redigerat ljudet bättre.
Är sommartid och vintertid det mest efterblivna spektaklet sedan fidget spinners?
Kjeppkinesen Ja, jag förstår faktiskt inte riktigt poängen.
Du som trivs med ditt jobb - hur mycket löneökning skulle krävas för dig för att ta samma jobb på ett annat företag?