• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

MrNebbiolo Nej han får inte förlängt, finns billigare spelare som kan göra samma jobb om inte bättre till och med. Tycker inte att Gallo gör det han ska i den rollen han har i laget.

Om vi går till slutspel, vem går ner sig mest jämfört med grundserien och vem höjer sig mest?

LaumannBingo Om vi går till slutspel, vem går ner sig mest jämfört med grundserien och vem höjer sig mest?

Strandberg/Gallo

Ang Gallo så känns det som att hans målskörd i fjol var det sämsta som kunde hända oss/honom. Vad händer bakom kulisserna här? Varför river och sliter han inte? Hur vill Östman att han spelar? Många frågor i en: vad händer?

HOCKEY

Jag tror de jobbar med honom dagligen men tror du är inne på problemet. Hans självbild, han trodde efter tiden i Finland att han kunde bli en producerande spelare och de 15 målen förra året gav helt fel perspektiv. Han försöker vissa matcher gruffa och gnugga men det pendlar alldeles för mycket.

Spelar Marcus Högberg i LHC nästa säsong?

Jag svarar ja på den frågan. Tror han gillar känslan runt Cluben just nu och är kvar minst ett år till.

Du blir fast i en hiss under en hel timme med någon från LHC, vem väljer du (spelare, ledare, styrelse…vem som helst)?

Malkin Du blir fast i en hiss under en hel timme med någon från LHC, vem väljer du (spelare, ledare, styrelse…vem som helst)?

Lova Blom och jag hade haft det trevligt tror jag.

Spela innebandy barfota eller hoppa hopprep med pjäxor?

Har spelat innebandy i kalsongerna en gång pga. demens light, det funkade, så jag kör barfota.

Vilken spelare blir först att lösa ut sig från kontraktet i år?

BK_Robbi Vilken spelare blir först att lösa ut sig från kontraktet i år?

I SHL eller i LHC? I SHL svarar jag Riley Woods och i Cluben svarar jag Gallo.

Trodde du att Taylor Leier hade ett slagsmål med en lagkamrat i sig?

Metallica Min prenumeration på Corren har löpt ut. Borde jag förnya denna?

Ja!

Att stötta lokal journalistik är ett gott ändamål!

Tar du det blå eller röda pillret (Matrix referens) ?

MrNebbiolo

Nej! Mot FBK tror jag det blir mål av typen där man köttar in målen och då är det andra pjäser (Bouma, Ellie, Russel, Ehn?).

Skulle du vilja ha tillbaka den röda matchtröjan som vi körde med på lördagar när det var hemmamatch för ett antal säsonger sedan?

Bowmore

Nej gillade den inte alls, vill hellre ha en blå retrotröja istället, back to the roots.

Var ligger vi i serien när vi bryter för jul?

• Nils svarade på detta.
                • Rex gillar detta

Bowmore MrNebbiolo

Den röda är mycket snyggare så jag hoppas att vi tar tillbaka de.

På den övre halvan av tabellen.

Ny fråga: Vem av trion Wagner, Bya och Hävan tror ni blir kvar nästa säsong. Jag tror att det är stor chans att Wagner blir kvar, så vad tror ni.

Nils Knepig fråga då man inte vet hur “ägarna” till spelarna resonerar. Ingen av dessa är redo för NHL. Dock tror jag att man får Bya, och kanske Hävelid att inleda i AHL. Typ, bevisa att de fixar det. Om inte annat för att behålla rättigheterna. Wagner behöver ett par år till i senior-hockeyn. Han är ju inte ens ordinarie i LHC.

Glömde ju att ställa en ny fråga!

Kommer Greco att orka hela matchen mot FBK?

BK_Robbi Kommer Greco att orka hela matchen mot FBK?

Det gjorde han ju faktiskt.

Vad är det intressanta med frågan nedan?