Ställ en fråga till personen under dig
Slottsvakten Vilken bortamatch tänker du åka på iår?
Räknas grannens fruga? Om inte så ska jag försöka få till en resa till Jönköping och Oskarshamn.
Om du fick leva om ditt liv, vilket yrke hade du satsat på då?
Kjeppkinesen Läkare tror jag, om man ska vara realist! Annars vinna 100 miljarder på lotto och investera lite här och där
Cluben har en nedräkning till premiären där man kopplar en spelare till antalet dagar som återstår (10 Mats A 9 Tony 8 Forsling 7 Mange 6 Franzén). Vilka dyker upp på 5, 4, 3, 2 och 1?
Lukkinen 10-15 matcher när ojämnheten visar sig.
Vem av dom som gjorde det bra förra säsongen kommer vara en besvikelse i år?
LaumannBingo Ingen. Ni har ännu inte fattat att vi tar guld i vår.
Vem kommer vara full som en kastrull på scen när Stora stolta hyllar hjältarna?
Kapten Duck Vem kommer vara full som en kastrull på scen när Stora stolta hyllar hjältarna?
Roger Melin
Om du skulle byta karriär - till vad?
HOCKEY Om du skulle byta karriär - till vad?
Jag hade sökt in till Tobias Hubinettes Universitetskurs: ”Ras och Vithetsstudier” och tagit examen i rasism. Jag har nämligen, föga förvånande kanske, alltid drömt om att kunna jobba som rasist på heltid.
Vill du förändra seriesystemet i SHL och HA? Isåfall hur?
Kjeppkinesen Vill du förändra seriesystemet i SHL och HA? Isåfall hur?
Inte fler än 16 lag, skrota play in och ta tillbaka 1 vs 8, 2 vs 7 osv. Fruktansvärt kluven när det kommer till kvalserien eller nuvarande dock. Stängd SHL vore iaf idiotiskt.
Duplantis personliga rekord när han går i pension?
(Älskar Kolles ironiska likes!!!)
- Redigerad
NorthLondonForever Vem gör flest mål i grundserien, Törna i fjärde eller Leier i första?
Leier. Vilken fråga…
Du får plocka vilken spelare du vill från ett annat SHL-lag som bäst skulle komplettera vår trupp. Vem?
Måste nog säga André Petersson, den killen besitter skapliga spetsegenskaper. Exakt vad vi behöver på forwardssidan, någon som gör sin gubbe och kan avgöra matcher på egen hand.
Vem blir grundseriens MVP 23/24?
Kolle42 Senaste filmen du såg?
Live and let die från 1973. Jag ser om alla Bond-filmerna. Det är som att färdas i en tidsmaskin. Otroliga filmer!
Känns inte Montén väldigt osympatisk, nästen på gränsen till dryg?
Kjeppkinesen vet inte men han har väl jobbat en del med mästaren av dryghet, Rikard Grönborg, så skulle inte förvåna om han har snappat upp lite taskig attityd därifrån.
Vad blir publiksiffran på lördag?
- Redigerad
alfie Vad blir publiksiffran på lördag?
6300
Hur stor är risken att WL kastar bangers på torsdag så pengarna som skulle läggas på Greco istället behöver läggas på att betala skadestånd och böter?
Böter=80%, men i övrigt har du fel. Det är ju för att Hv:s matchvärdar och väktare är så jävla fördomsfulla och aggressiva som ett gäng Cluben-supportrar inte har något annat val än att dra av lite bangers och bengaler. WL stöttar dock inte agerandet, utan fördömer det. Man fördömer även att individerna blir avstängda och öht att kritik riktas mot de som faktiskt lägger sina liv på att stötta Cluben och därmed har större rätt till sitt supporterskap än andra.
Är @Anonymous8 i själva verket den kurdiska räven som supportar Cluben från Turkiet?