• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

Hockeytröjan

Gött inlägg! Jag hade valt alternativ nummer 1. Dock så måste jag vara ärlig och säga att vissa nätter när frugan är på kollo och man har varit ensam, pilsk och hemlig så har googlandet förärats av lite Zara Larsson. Trevlig donna så länge det är stillbilder utan ljud.

LaumannBingo Kommer Östman att lämna om vi startar dåligt?

Vem skulle du vilja se som realistisk ersättare?

Ja, ligger vi sist efter 15 omgångar så kommer PJ sparka Östman. PJ är inte rädd för att var professionell och ta obekväma beslut, dessutom så verkar han styra allt ifrån utbudet i kiosken till vem som ska bli lagkapten.

Vet inte hur realistiskt det är med en comeback för Tangnes. Men han är mitt förstaval i så fall. Annars så vill jag gärna se Wikegård i LHC. Den hypen han hade skapat kring Cluben hade varit helt sjuk.

Om dina nakenbilder läckte på internet. Hur skulle du reagera?

Just det, de där nakenbilderna ja. Nej men då skulle jag först få röda stressutslag i hela ansiktet. Sen skulle jag lugna ner mig och tänka att jag inte hade nåt att skämmas för. Gjort är gjort, nu är de kvar där för all evighet. Vi ser framåt…

Ponera att en ny spelare presenteras som klar för Cluben och den som går i god för värvningen är Pajen. Han har sett spelaren live vid 32 tillfällen. Hur påverkar det din känsla för den nya spelaren? Positivt, neutralt eller negativt? (Avdelning; hur värderar du Pajens hockeyöga)

Malkin

Positivt+

Med alla erfarenheter från hockeyn + att han inte på något sätt verkar korkad har han nog mycket god förmåga att säga hur bra en enskild spelare är efter 32 matcher. Skulle lite blint på det.

Däremot skulle jag inte låta honom bygga ett helt lag. En betydligt mer komplex uppgift.

Remi Elie - Hur lik låter han Rocky Balboa efter en lång boxningsmatch när han ropar efter Adrian? 1-10

Hockeytröjan

Inte helt olikt. Åtminstone hela framtoningen är lik.

Ganska kaxigt framträdande från nye KD:n idag. Kan nog upplevts lite hotfullt av delar ur den befintliga organisationen. Kommer vi ha en del personalomsättning redan år 1 eller får han med sig befintliga på tåget?

HOCKEY tror det beror helt på hur han levererar budskapet och sina tankar och visioner. Bygger han en stark vi-känsla (typ det där med vi mot världen) så kan det bli bra med befintliga. Men kör han stilen ”här är ni trötta dansbandsmusiker som är för bekväma” då drar nog en del.

Hans främsta utmaning tror jag blir att få med sig de ”inofficiella ledarna” på tåget, eller att dom lämnar.

Jäkligt intressant fråga, som jag inser jag inte besvarade 😂 skickar den vidare

11 dagar senare

HOCKEY Han får med sig majoriteten på tåget. Känns som att han kan både talk the talk och walk the walk. Förhoppningsvis får majoriteten av personalomsättningen ett wake-up call och har hårdhandskarna på sig redan när säsongspremiären börjar.

Ska jag köpa den där MC:n?

Rex Ska jag köpa den där MC:n?

Du måste förtydliga lite. Modell? Hur ska den användas? Vad har du haft innan?

HOCKEY Modell: Yamaha R3 (A2)

Hur ska den användas: Köras året runt förutom vintern.

Vad har jag haft innan: Ingen. Detta blir min första 🙂

Rex

Skoj! Köp om du utvecklat frontalloben tillräckligt, annars kanske en båge som typ begagnad moto guzzi kommer ge dig både mer karaktär och intressantare flickvän? Vad du än väljer så njut och ta det piano i ”fel” kurvor.

Kommer Rattie göra mål ikväll?

PuckOut Hur många poäng gör Olausson på sina tre veckor?

1+2 och förlängt säsongen ut.

Var befann du dig när du blev varse terrordådet på Drottninggatan?

LaumannBingo 1)Little

2)Ljungh

3)Rattie

4)Hultström

5) Olausson 😉

Hade LHC 22/23 spöat LHC 07/08? Dvs väger den generella utveckligen i hockeyn tyngre än bottenlag vs topplag?

alfie

Intressant batalj. Undrar hur Olausson hade agerat tex. Jag tror 07/08-gänget tar det, om de spelar hemma inför 8500 i Cloetta center med Weinis och Mårtensson på lördagshumör. Jag tycker inte hockeyn har utvecklats under dessa år utan blivit betydligt tråkigare och enklare. Vill verkligen tro att man skulle kunna slå dagens lag med roligt spel!

Var kommer alla avhoppande martyrer ifrån på bullen? Är det en trend i samhället och i så fall tecken på vad?