• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

Kolle42

Jo då, det kommer han. För att citera Vrana själv kommer han spela här ”tidigare än du tror”.

Det saknas en riktig turistattraktion.

Hur länge får vi dras med Roger?

Lokalpatrioten Tills han ser att hans heliga CV riskerar att skadas av hans engagemang i LHC.

Kommer Gallo att nå över 15p i år i LHC?

Lokalpatrioten Jo då, det kommer han. För att citera Vrana själv kommer han spela här ”tidigare än du tror”.

Utan lockout? Jag tror det inte, men hoppas givetvis jag har fel.

@BK_Robbi Ja, det gör han.

Vad anser du om att man river kulturarvet Folkungavallen?

Kolle42

Vi vet ju inget innan han är här. Men han lät väldigt seriös. @X-(:)-X-y har ju skrivit om det tidigare.

Han har redan vunnit i NHL. Att få vinna första guldet åt det HAN kallar sin hockeymässiga hemstad, skulle han värdera nästan lika högt.

Säger han iaf.

Har svårt att se Folkungavallen som ett kulturarv. Så mycket död yta, så centralt. Minst 20 år för sent. Och sen är det ju för länge sedan rivet.

Men på samma spår, vad tycker ni om att man river kulturarvet tinnis?

Lokalpatrioten copy paste på det du skrev om folkungavallen. Sunkig, död yta så centralt 😄 jobbigt av nostalgiska skäl men fullt rimligt av intellektuella och logiska skäl!

Får knattarna i Cluben säsongskort till A-lagets matcher som på min tid?

alfie

Nej, de får gratisbiljett till en match.

Nämn en typ av content du skulle vilja se (som inte finns idag) på lhc.eu (eller bara i sociala medier).

Ndur

Man har ju förstått att det verkar vara ett jävla drag på inkilningarna runt om i hockeyvärlden, så det hade varit fett att se vad LHC har att erbjuda på den fronten. Vi fans skulle t.ex. kunna integrera med spelarna live och komma med förslag på olika metoder av waterboarding och wraffiga kölhalningar eller rent av styra hela partyt genom att betala från en meny av övergrepp likt hur det går till på de olika cam-siterna på vuxensidor. Det tror jag hade blivit riktigt populärt. Utöver det så hade jag velat ha mer material bakom kulisserna från Gurra under matchdagarna.

Vem hade troligast lyckats som rockstjärna i dagens trupp?

Kjeppkinesen

Marcus Ljungh skulle göra sig bra som trummis och en av de knepigare medlemmarna i något indierockband. Det är få personer som har sett Marcus le.

Vem av dessa kommer det gå bäst respektive sämst för resterande del av säsongen: Gallo, Gibbons, Törna, Costmar

Duh… vilken fråga du ställer! Och hade nog valt några andra spelare att betygsätta. Men för att håll tråden igång, jag killgissar såhär:

Bäst: Gallo, full av energi och revansch, med disclaimern att han inte överarbetar det.

Bäst: Törna, Slappnar av och kommer in i samma flow som i Timrå. Hoppas.

Sämst: Gibbons, Försöker & försöker, men hittar inte rätt. Längtar tillbaka till en mer “fri roll”.

Sämst: Costmar, i takt med minskande speltid minskar självförtroendet exponentiellt. Hoppas inte!

Hockeytröjan
                Jag svarar också så vi kommer vidare med en fråga 😉
                EDIT: och så vad jag faktiskt tycker:
                Bäst: Gallo - kommer komma in med mycket energi och lär göra mer poäng än alla andra nämnda
                Sämst: Gibbons - tror inte han kommer lyfta under säsongen. Med Gallos intåg lär det också bli svårare med speltid högre i hierarkin.

Kommer Högberg vara SHL:s bästa målvakt någon av säsongerna han är här?
                (antar att räddningsprocent är rimligast att se till, även om inte det behöver vara hela sanningen)

Hurble Kommer Högberg vara SHL:s bästa målvakt någon av säsongerna han är här?

Inte allra bäst men däremot topp 4 nästa säsong gissar jag på.

Vilka fler prylar hade du lagt till i lhcshop.se om du hade fria händer? Kan tycka att det behöver göras mer där.

Metallica Retroställ, och då menar jag riktiga retroställ som dessa två till exempel.

Vilka argument finns det emot att återinföra den gamla logan?

Swedinho Att den egentligen inte heller är särskilt snygg? Jag gillar den runda ringen men lejonet behöver nog en liten uppfräschning. Förstår dock att det då inte längre är “gamla loggan” men allt måste inte vara svart eller vitt heller. Jag ser gärna att vi fimpar nuvarande logga. Men säg att vi tar fram 3 alternativ till logga.

Tycker du att medlemmar i LHC ska få välja nästa logga i demokratins anda?

Anonymous6 Nej! Finns så mycket skumt folk med konstig smak. Mitt förslag är att kreativa fans hade fått komma med förslag och sen skulle en kommitté av design- och varumärkesexperter fått göra valet.

Blir det fullsatt på annandagen?

EDIT: Vill inte hamna i en situation där den typ dne här väljs som logga (som nån postade i fb-gruppen) pga demokrati 😆

HAHAHAHAHA. God poäng Alfie! Ge uppdraget till David Einar så blir det bra.

Ja, det blir fullt på annandagen (obotlig optimist).

Spelar Maxwell och Gibbons i Cluben när säsongen är till ända?

Ja, mest troligt

Kan du skjuta ett slagskott från rödlinjen som tar i plexiglaset? (Inget ljug nu)

PersonligaPersson ja, har spelat hockey till A-lagsnivå.

tror du Östman kan bli vår Hallam eller Rönnberg som följer Linköping under nästan ett decennium och tar oss på en resa från botten till toppen?

Heleuuuka nej. Hoppas så klart att jag har fel - älskar karln. Däremot har han goda chanser att göra en Roger Melin (1a sejouren) och ta ett krislag till etablering, slutspel och semi under en treårsperiod.

om Bäckman av någon anledning inte spelar hos oss nästa säsong. Vem kan rimligen (sett till kontraktsläge, karriärläge, ”plats i livet” och löneansprå mm) ersätta honom och ta hans roll som spelande back?

MakeClubenGreatAgain Lukas Bengtsson kanske ruttnar på livet i vitry… Belarus och söker sig tillbaka till sin favorit Östman? Det hade varit nåt det!

Lyckas Magdalena Andersson lösa förhandlingarna med V och bli vår första kvinnliga statsminister?