bobbe Skicka ett mail till mig på tobias.josefsson@linkopinghc.com så kan jag skicka över material. //bobbe
Asplund # 77 Försök att få tag på lite gamla LHC spelare?? Skulle ju va kul att höra vad de tycker om dagens LHC mm
[raderad] Ã…terigen har ni chansen. Är det några frågor som ni vill ska ställas till Patric Blomdahl så skicka ett PM.
Hellraiser Jag har en fråga: Hur mycket måste vi skramla för att ta hans böter om han kör över Jämtin (ORDENTLIGT)? Vill du ha en mer seriös fråga så kommer den här: Vad anser du (Patric) är LHC's största styrka resp. svaghet i år?
[raderad] Hellraiser wroteHur mycket måste vi skramla för att ta hans böter om han kör över Jämtin (ORDENTLIGT)? Snarare, "skulle du köra över Jämtin om vi betalde dina böter?" :lol:
Hellraiser iårärdetvårtur wroteHellraiser wroteHur mycket måste vi skramla för att ta hans böter om han kör över Jämtin (ORDENTLIGT)? Snarare, "skulle du köra över Jämtin om vi betalde dina böter?" :lol: Bra där 8)
abzor ublegend wroteMåste det vara en så stor ful diflogga på förstasidan.. man mår ju illa! Håller med dej. Den är större än alla LHC-loggor på förstasidan. Kanske inte större än den nya "snygga" praktikantutvecklade LHC-logon...