Så, nu har lite av sakerna jag jobbat med ang reklam fixats.
Kan redovisa några av dom här, om intresse finns:
Flyers: Dessa kommer att kopieras upp i x antal imorgon. Vi har just nu två tillfällen planerade för utdelning: Matchen på torsdag mot Kärpet och kommande lördag på stan (den tiden är dock preliminär än så länge som sagt. Ã…terkommer om exakt datum och tid). Kan även bli så att vi trycker upp fler och delar ut en lördag på stan igen eller på fler träningsmatcher, där är inget bestämt.
Flyers kommer man även kunna få tag i på White Lions hemsida för egen utskrift om man vill ge till någon eller några kompisar, jag måste dock snacka med Rosin först så att den kan läggas upp.
Affischer: I skrivande stund är den planerade affischen på väg att göras i Photoshop, och kommer förhoppningsvis komma upp antingen på torsdag eller i slutet av veckan. Dessa kommer bland annat placeras på Royal Arms (så snart jag snackat med Orhan). Andra ställen är stan och universitetsområdet. Får vi tillåtelse vill jag även ha en affisch vid Clubens kansli samt vid Cloetta Centers biljettkassa.
Övrigt: Vi för ett samtal med LHC nu om att få ha reklam för Invasionen på LHC:s hemsida. På vilket sätt (banner, pop-up eller dylikt) är inte klart, inte heller när informationen kommer upp. Dock förhoppningsvis snart.
Sen har jag några fler idéer, men innan jag skriver ned dom så måste jag kolla om möjligheterna finns att utföra dom.
Vi hoppas att det kommer locka folk att åka med. Än är det ju en månad kvar, så det ska förhoppningsvis inte vara någon fara.