Jag tror inte Bankekind kör några andra arrangerade bussar till Globen, som andra år. Hade dom gjort det så borde LHC gått ut med det för längesen.
Vilket är dåligt, då dom bussarna faktiskt utgjorde ganska mycket av folket på dom tidigare invasionerna, om man tänker efter. Det tappas rätt mycket folk på det, dessvärre.
En annan nackdel det här året är ju att C+sport sänder den här matchen. Tyvärr kan även det vara en orsak till att folk väljer att stanna hemma.
Sen vet jag inte om folk är "mätta" på en Invasion-Globen resa. För varje sån resa som LKPG-supportrar har åkt har ju antalet medresande minskat. Men jag tror och hoppas att så inte är fallet och att intresset finns så att tillräckligt många följer med.
Men att räkna med att vi blir lika många som föregående resor är nog inget att tänka på.
Pjaer och Bjaffan>> Min målsättning är inte och har aldrig vart tre bussar, utan att så mycket folk som möjligt följer med. Vi har gjort ganska mycket reklam och tänker fortsätta med det, sen får man hoppas att det leder till mer och mer personer som åker med. Till det kommer ju folk som säkert kommer bila upp och personer som bor i STHLM-trakten.
Men ni medlemar får mer än gärna hjälpa till att göra reklam för resan. Ni har en flyer som ni kan skriva ut på whitelions.se, den kan ni dela ut, sätta upp etc. Snacka med polare och locka med dom. Se till att deras polare får veta det med.
Än finns det ju tid, och jag tror det kan bli bra av det här.