Bland annat hur vi ska göra reklam för Invasionen. Jag kan ta det här, så du får svar på det i alla fall!
Ditt förslag om utdelning diskuterades, och styrelsen fann sig positiva i det. Jag (och kanske även Rosin, har inte fått tag i honom än så ja vet inte säkert) ska börja jobba med flyers och affischer snart och vår förhoppning är att en utdelning av dessa kan ske aningen den 26 aug eller helgen efter, första lördagen i september (minns inte exakt datum).
Men slutgitligt besked om dag kommer om några dagar, då jag (som skulle haft hand om flyersen som ska fördelas på dessa personer som vill dela ut) jobbar både samtliga lördagar. Så vi ska försöka och kan förhoppningsvis lösa det problemet. Antingen om någon annan i styrelsen kan eller om vi helt enkelt får ta ett annat datum.
Vi diskuterade även övriga sätt att göra reklam för Invasionen, exempelvis genom Clubens hemsida. Det ska tas upp med Mike eller Mäki.
(Vill du veta något mer om annat på mötet så är det bara att vända sig till Bobbe som har protokollet för gårdagens möte)