Blanchflower jr wrote
Håller i stort med om det du säger.
Kamma till genusfrillan så står vi på samma sida. Förstår inte vad prostituerade kvinnor har med Holmqvist eller Silly Season att göra.
Ã…ter till Silly, eller?
[Off Topic]En h*ra är väl inte nödvändigtvis en kvinna? Apropå "genusfrillan"... :roll: [/Off Topic]
Men åter till Silly, och min käpphäst. Nämligen backsidan.
Någon nämnde att en bra defensiv back borde kunna ge utrymme för t ex Fransson att ta en mer offensiv roll, och kanske man då inte behöver leta med ljus och lykta efter en profilerad ersättare till Honken? Det jag känner behövs är en back, gärna spelande och högerfattad, som kan styra i PP. Mange gör det bra, men han kan ju inte spela hela tiden. Fast man kan måhända spela en forward på en sådan position också.
För övrigt såg jag att Wennerholm beskrev Calle Gunnarsson som en "vänsterfattad Strålman". Jag ser gärna att Gunnarsson får förtroende i numerärt överläge.
PP har ju varit märkligt under säsongen. Första halvan sög det hela tiden, för att sedan plötsligt fungera i slutspelet. Det tycker jag är märkligt. Men också viktigt att fundera runt, eftersom många matcher faktiskt avgörs i den spelformen. Boxplay är jag inte ett dugg orolig för. Det var bra under större delen av säsongen, och ingen av våra tongivande boxspelare har försvunnit.